Oh deze moet ik wel kunnen, ik was schijnbaar de eerste Nederlandse klant voor de divido 2.0 
19 likes
Sandy
741
Van deze weet ik het zeker, hij is echt uniek.
18 likes
Kid-EZ
742
Die RLG Compressor is nice.
1 like
Kid-EZ
744
Kek, hippie bandje en mooie blauwe wijzers. (mijn favoriet)
1 like
The_Don
747
Nee maar het is wel leuk om wat unieke stukken voorbij te zien komen
1 like
Deze nog niet op HF voorbij zien komen dus zou zo maar eens de enige kunnen zijn, ben wel benieuwd eigenlijk.
5 likes
Is ‘ie zeker.
Toch gesneuveld aan flipperitus.

tompj
750
Bij mijn weten ben ik met onderstaande horloges de enige op het forum:
20 likes
johngo
751
Voor zover ik weet, ben ik de enige met volgende horloges.


13 likes
Snader
753

Volgens mij is deze ook wel uniek op het forum
11 likes
Eddie
754
Ik kan me niet herinneren dat ik deze 2 ooit van iemand anders gezien heb hier .
4 likes
Ook van deze weet ik het niet helemaal zeker.
7 likes
Voor zover ik weet ben ik momenteel de enige binnen HF met een Spacemaster… er gingen er mij wel voor 
30 likes
goedie
758
Leuk topic.
Ik heb best wel wat horloges waarvan ik zeer sterke vermoedens heb dat ze verder niet op het forum zijn:
JLC Geophysic E168 uit 1958

“Lapis lazuli”/scale dial Memovox. 
Witgouden Lange 1 met blauwe plaat (gekocht van @anon48992708EV)

Platina Reverso

En een off-forum horloge:
NOS 18k Cricket

43 likes
DVR
759
Ik zou hier, op 2 na, mijn hele collectie kunnen posten.
Deze bv heeft niemand hier :
29 likes