De Enige op HF!

10 likes

Oh deze moet ik wel kunnen, ik was schijnbaar de eerste Nederlandse klant voor de divido 2.0 :sweat_smile:

19 likes

Van deze weet ik het zeker, hij is echt uniek.

18 likes

Die RLG Compressor is nice.

1 like

Kek, hippie bandje en mooie blauwe wijzers. (mijn favoriet)

1 like

Geinig ding!

Nee, ik heb 95/100.

1 like

Nee maar het is wel leuk om wat unieke stukken voorbij te zien komen

1 like

Deze nog niet op HF voorbij zien komen dus zou zo maar eens de enige kunnen zijn, ben wel benieuwd eigenlijk.

5 likes

Is ‘ie zeker.
Toch gesneuveld aan flipperitus.
:relaxed:

Bij mijn weten ben ik met onderstaande horloges de enige op het forum:

20 likes

Voor zover ik weet, ben ik de enige met volgende horloges.

20211030_204316

20211026_153857

13 likes

23 likes

IMG_20211103_190144~2

Volgens mij is deze ook wel uniek op het forum

11 likes

Ik kan me niet herinneren dat ik deze 2 ooit van iemand anders gezien heb hier .

4 likes

En deze 2 zeker niet.

4 likes

Ook van deze weet ik het niet helemaal zeker.

7 likes

Voor zover ik weet ben ik momenteel de enige binnen HF met een Spacemaster… er gingen er mij wel voor :rocket:

30 likes

Leuk topic.
Ik heb best wel wat horloges waarvan ik zeer sterke vermoedens heb dat ze verder niet op het forum zijn:

JLC Geophysic E168 uit 1958
afbeelding

“Lapis lazuli”/scale dial Memovox. afbeelding

Witgouden Lange 1 met blauwe plaat (gekocht van @anon48992708EV)
afbeelding

Platina Reverso
afbeelding

En een off-forum horloge:
NOS 18k Cricket
afbeelding

43 likes

Ik zou hier, op 2 na, mijn hele collectie kunnen posten.
Deze bv heeft niemand hier :

29 likes