En heeft er nog iemand deze?
Wow, gewoon wow. Mooie collectie!
Letterlijk “back to the future” ?
Al eens eerder geplaatst maar gegarandeerd de enige op het forum en verre omstreken.
groetjes Lenno
P.S. leuk topic, zo komen er aparte horloges voorbij
Leuk topic inderdaad!
Volgens mij komen de onderstaande op dit forum verder niet voor.
Hoor het graag als ik me vergis.
Oooh, die Breitling Premier… Mjammm ! 
Dat had overigens, bijna, geklopt.
De shuttle vloog met de onderkant naar boven, dus richting de zon. En met de motoren naar voren.
De onderkant is een hitteschild en werkt tegen de hitte van de zon. En voor het terugkeren naar aarde worden de kleinere motoren gebruikt om te vertragen. Tijdens deze manoeuvre doet de shuttle een flip waardoor hij de weer met de “goede” kant boven en in de “juiste” richting kantelt.
De shuttle had dus beste de secondewijzer kunnen zijn, maar dan hadden ze hem dus ook nog even ondersteboven moeten zetten.
Dit is er één “Voor handige jongen” 
Maar die geeft zelfs niet 1 x per dag de juiste tijd aan

Ah, dat wist ik niet! Leuke en interessante informatie, thnxs!
Deze eerste uitgave van de GranTour date, is denk ik de enige, en stiekum hoop ik dat het niet zo is.
Dat een wit exemplaar nog opdaagt.





















