De Enige op HF!

:star_struck::ok_hand:t3:

Ik heb die op een iets andere band.

13 likes

Nog steeds mis ik de mijne af en toe :cry:

2 likes

Tokyo 2020 :jp: Seamaster

15 likes

Die band maakt hem nog mooier/specialer! Die zou ik er best bij willen hebben.

1 like

De enige… voorlopig althans.

16 likes

19 likes

15 likes

Volgens mij vrij uniek, ook buiten HF kan ik geen tweede vinden. Het enige wat ik over een vergelijkbaar model kan vinden is dit.

Junghans reageerde op mijn Insta post over het horloge, ik heb hen gevraagd of ze wat meer info hebben, wordt vervolgd…

10 likes

Het is al een tijdje geleden dat ik deze draad heb bezocht. Vandaag kwam ik er bij toeval weer eens op. Alle (voor mij) nieuwe bijdragen bekeken en best wel plezier gehad van al de mooie, gekke, bijzondere en vooral unieke horloges die voorbij kwamen. Leuk dat deze draad nog steeds leeft, ondanks het feit dat de ‘wedstrijd’ al lang is afgelopen. Dan toch blijven deelnemen is de ultieme opvatting van ‘meedoen is belangrijker dan winnen’ Hulde!

Ik maak maar van de gelegenheid gebruik om ook nog een setje te tonen dat volgens mij niet door iemand anders al eerder op het forum is gepost. Het linker exemplaar, een Prisma met Romeinse cijfers heb ik als eens eerder laten zien. Dat mag, want dat is het zelfde horloge als toen. De rechter Prisma is bijna het zelfde horloge, maar dan met Arabische cijfers. Ze komen van dezelfde juwelier, die rechter had ie nog steeds liggen en ik vond dat ze bij elkaar hoorden…

Zo kwamen ze weer samen en ze leefden nog lang en gelukkig…

Ik draag ze afwisselend en heb er veel plezier van. Prisma, nog steeds prima horloges van een Nederlands handelsmerk, in dit geval beiden aangedreven door een Miyota automaat.

14 likes

12 likes

We zijn niet op zoek naar een enig horloge :rofl: er zijn er vast meer met deze.

Even terug in-topic, deze is uniek. Enige in deze configuratie, naar wens gemaakt.

18 likes

:joy::rofl:

2 likes

Betekent dit dat het je eigen horloge is? Want uit je koffertje telt niet hoor :grinning:
Prachtig horloge desalniettemin.

Deze kan ik hier ook nog plaatsen:

8 likes

He verdorie, vergeten de kleine lettertjes te lezen. :relieved:
Bedankt!

Dit is zeker de enige hier op HF.

4 likes

Ach wat jammer, maar gelukkig is het spel nog niet gestart anders was je af!

1 like

Bedankt! :wink:

Nieuwe poging:

11 likes