Tuurlijk
Ik denk dat dit de enige 5960g is op het forum.
Volgens mij zwerft er hier wel een 5960p rond op het forum maar dat weet ik niet zeker.
Daarnaast ben ik benieuwd of er nog een vintage Nivada Grenchen Chronomaster rond hangt op het forum.
Die Nivada is echt top, zeker met het valjoux uurwerk . Zit te dubbe om de reissue te kopen.
Ik doe ook nog even mee voor spek en bonen! Deze 10 zijn hopelijk uniek…
10 punten!
Ja die heb ik incoming, ze gaan hard bij Nivada, veel types zijn al uitverkocht!
Ik denk dat deze Epos 3229 tonneau case met nummerieke Arabische cijfers weinig voorbij komt op ons forum of…verras mij
Ik weet bijna zeker dat ik de enige ben met een Arcturus LC-1 horloge. Deze is ooit door iemand hier op het forum verkocht en via via bij mij terecht gekomen. Van dit horloge zijn er 100 gemaakt. Wat deze uniek maakt is dat dit het enige prototype is wat er op de markt is. En dat ik het bijbehorende prototype horlogebox heb, is er ook maar 1 van.
Die Dark side:star_struck:
Erg benieuwd naar je bevindingen. Welke heb je gekocht??
Ook de enige, en niet alleen hier op HF maar wereldwijd. Garuda prototype met een 29 jewel poljot automaat en een RvS kast.
Dat is toch het logo, het eikenblad, van ETA zelf ?
Mooi rijtje Is de Jenny een van de heruitgaves ?? Die zie je maar heel zelden ergens opduiken