De Enige op HF!

Tuurlijk :see_no_evil:

1 like

nooit gezien hier, al zegt dat natuurlijk lang niet alles…

4 likes

En deze ook niet. Zijn er ook niet zoveel van… (300 :slight_smile:)

13 likes

En tenslotte deze, die staat ook in het blauwe gedeelte. Zeldzaam ding hoor!

5 likes

Ik denk dat dit de enige 5960g is op het forum.

Volgens mij zwerft er hier wel een 5960p rond op het forum maar dat weet ik niet zeker.

Daarnaast ben ik benieuwd of er nog een vintage Nivada Grenchen Chronomaster rond hangt op het forum.

27 likes

Die Nivada is echt top, zeker met het valjoux uurwerk :ok_hand:t4:. Zit te dubbe om de reissue te kopen.

Geen andere met deze band, 12-hoekige bezel, etc.

6 likes

Vermoedelijk is dit ook de enige 7a28 yachttimer hier.

18 likes

Ik doe ook nog even mee voor spek en bonen! Deze 10 zijn hopelijk uniek…

afbeelding

10 punten!

Ja die heb ik incoming, ze gaan hard bij Nivada, veel types zijn al uitverkocht!

21 likes

Ik denk dat deze Epos 3229 tonneau case met nummerieke Arabische cijfers weinig voorbij komt op ons forum of…verras mij :grin:

.

5 likes

Onderstaande heb ik alle 3 nog niet zien langs komen

6 likes

Ik weet bijna zeker dat ik de enige ben met een Arcturus LC-1 horloge. Deze is ooit door iemand hier op het forum verkocht en via via bij mij terecht gekomen. Van dit horloge zijn er 100 gemaakt. Wat deze uniek maakt is dat dit het enige prototype is wat er op de markt is. En dat ik het bijbehorende prototype horlogebox heb, is er ook maar 1 van.

25 likes

Die Dark side​:star_struck::star_struck:

1 like

Niet de enige Meistersinger no 1, wel de enige Haarlem editie (denk ik).

3 likes

Erg benieuwd naar je bevindingen. Welke heb je gekocht??

Ik verwacht dat dit ook de enige op HF is, ik heb nog geen andere voorbij zien komen.

SLA037

10 likes

Ook de enige, en niet alleen hier op HF maar wereldwijd. Garuda prototype met een 29 jewel poljot automaat en een RvS kast.

10 likes

Dat is toch het logo, het eikenblad, van ETA zelf ?

Mooi rijtje :+1: Is de Jenny een van de heruitgaves ?? Die zie je maar heel zelden ergens opduiken :upside_down_face:

Deze is uniek, Movado mod

7 likes