Dat mag niet helaas, mods (en vintage >75 jaar) doen niet mee helaas
Correct, die werden voorzien van dat logo zodat het geheim bleef voor welk merk het was.
Nice!!! Denk dat ik ook voor een handopwinder zou gaan, scheelt toch iets van een mm dikte 
Klopt, vorig jaar voor een prikkie kunnen overnemen van Forumlid Eddio. 
uniek horloge inderdaad.
Zeker, ook omdat het kleine compacte horloges (38,8mm) zijn scheelt de dikte enorm in het draagcomfort.
zie graag je review tegemoet
Die minerva is verschrikkelijk mooi !!!
Ik heb de Sub300T maar de sub300 zie je niet vaak idd!
Met wat hulp van Junghans ben ik het digitale archief ingedoken. Het blijkt een 041/4859.44 te zijn uit de Prezisa-serie. Op de caseback staat alleen 41/4859, daardoor dat ik aanvankelijk wat moeite om 'm te vinden
Dit specifieke model is onderdeel van de 1999/2000 collectie, 22 tot 23 jaar oud dus. Geen vintage, maar een frisse youngtimer
.
De Seiko SNA753 nu een tijdje in bezit. Nog geen andere op het forum tegen gekomen maar ik zou toch denken dat er meer moeten zijn:
Dit is de enige Credor GCLH997 op het forum. Misschien ook wel de enige in NL, en de enige in de EU.















