De Enige op HF!

Ik vermoed dat er geen andere Breitling Chrono Cockpit met bronzen wijzerplaat in deze combinatie op HF is (en misschien wel nergens) en ik daarmee dus de enige ben.
En dan niet zozeer het model zelf en waarschijnlijk ook niet de wijzerplaat maar het horloge is op verzoek van de vorige eigenaar bij Breitling voorzien van een satin finish wat er dus in heeft geresulteerd dat het volledige horloge een gematteerde look heeft in plaats van gepolijst.

Persoonlijk vind ik het horloge in deze uitvoering prachtig omdat de wijzerplaat er nu nog meer uitspringt!
Delen jullie deze mening?

15 likes

Deze ‘satin’ afwerking is op zich wel fraai maar ik vind zelf dat Breitling hoogglans moet zijn :star_struck: blingbling enzo…

3 likes

Ik vind dat bij deze juist een verademing.

1 like

Gouden cal. 651 (Peseux 7001) Omega DeVille.

10 likes

Ik vind het hoogglans ook wel heel mooi hoor. Heb nog een Breitling Montbrillant Datora en als ik die op stalen band draag is dat inderdaad lekker bling bling haha

1 like

Zover ik weet ben ik de enige op HF met deze panda … :sunglasses:

30 likes

Ik ben nog geen 2e tegengekomen hier

Dekla Turbulenz en Ball Engineer III Endurance 1917

6 likes

Sowieso weinig Ball op HF. Vind het overigens een erg mooi horloge!

1 like

Ik heb in de loop der jaren 2 of 3 blauwe gezien, hier. Maar mijn zwarte reverse panda heb ik verder nog nooit gezien, hier op HF.

10 likes

22 likes

Is die nou blauw of zwart?

Black :slightly_smiling_face:

Op de laatste foto is die echt blauw.
Gebruik je een filter of ligt het aan je phone. In ieder geval hij is subliem mooi. Congratulations :clap::tada:.

Neen, je ziet de ontspiegeling van het glas. Mijn zoon dacht ook dat ze blauw was. Als je recht op het horloge kijkt is ze puur zwart. Met blauwe lucht en wat gedraaid lijkt ze blauw.

4 likes

Deze kom je ook niet vaak tegen. Is best een leuk horloge.

5 likes

Hopelijk kan je hier zien wat ik bedoel , een stukje blauw en de rest zwart:

17 likes

De enige met deze Seiko…ik durf er geen weddenschap op af te sluiten ,maarrrr, ik denk dat ik gelijk heb. :facepunch::slightly_smiling_face:

13 likes

Volgens mij de enige hier:

25 likes

Wat een mooi horloge!!!
En voorvoegsel Mathey, welk verhaal zit daar achter?

Heb m al eens eerder gepost.

Momenteel nog wel de enigste :wink:

19 likes