De Enige op HF!

Moeilijk om de wijzerplaat op foto vast te leggen…

Ik denk dat het de enige is. Zoniet, spreek en ik verwijder mij post.

6 likes

Thanks!

De naam Tissot is niet exclusief voor hetgeen we nu kennen als Tissot (vroeger Chr. Tissot et Fils), onderdeel van Swatch.

Mathey - Tissot is een zelfstandig merk, dat volgens mij nog altijd bestaat. Net zoiets als Baume Mercier, oorspronkelijk een samenwerking tussen de heren Mathey en Tissot.

3 likes

Volgens mij is dit ook de enige op het forum?
Tenzij dan Michiel of Twan :wink:

12 likes

Thank you.
Ik kende het verhaal niet.
:+1:

1 like

12 likes

Uit z’n doos in de frisse lucht :grin: is er nog zo eentje op HF ??

12 likes

Deze ben ik (nog) niet tegengekomen, de Super Chronomat b01 44

7 likes

De enige groene Tokyo 2020 bij mijn weten

21 likes

Nooit eeder hier tegengekomen, mijn Alessi Ray. Uit mijn ‘squircle’ periode :slight_smile:

13 likes

Volgens mij de enige Jumbo ingenieur hier op HF.

16 likes

Vgm de enige Baltic HMS 001 hier

11 likes

Volgens mij is van deze er ook nog maar 1 van hier op hf :thinking:

27 likes

Een snelle foto van mijn Omega Deville Coaxial Chronometer met ruthenium wijzerplaat.

Ik denk niet dat ik dit model al op HF voorbij heb zien komen. Dit model was commercieel niet zo’n succes voor Omega, ondanks dat het (volgens mij) het eerste not limited model met coaxial uurwerk was.

17 likes

Zijn er twee van op het forum, @Bernard en ikzelf. Allebei compleet met gesp, vouwsluiting en de Armadillo schakelband.

3 likes

Seiko Premier Nr 1197 van 2000

4 likes

Hi Brava,
Dat had ik niet verwacht, maar ik ben tevreden met de derde plaats.
Ik heb jammer genoeg geen armadillo band, alleen leer met vouw- en doornsluiting.

1 like

Ik heb de Armadillo er ook later bijgekocht, jaar of twee geleden via eBay uit Nieuw Zeeland. Ik heb het horloge zelf al sinds 2005.

Het blijft voor mij één van de mooiste horlogekasten ooit ontworpen.

24 likes

Drie dus in totaal…

Opgepast, wiskundige in actie!!!

1 like

Nog schokkender: ik heb ook een doornsluiting erbij, waarmee mijn set completer is dan de jouwe, @Brava

:stuck_out_tongue_winking_eye: