De Enige op HF!

Wellicht?

Cadeau gekregen van de misses; ter ere v/d geboorte van onze dochter.
Maakt het quintet -voorlopig- compleet.

15 likes

Gaaf die 45! Heb ik heel lang over getwijfeld ivm de overlap met de M100.

1 like

deze ben ik hier nog niet tegengekomen… ook niet met de zoekfunctie :slight_smile:

14 likes

Ik vind dit toch wel 2 heel verschillende horloges. Een beetje zoals de explorer I en II van Rolex.

Ja… zelfde metalen band en cijfer font maar voor de rest heel anders. De 45 arctic doet het ook goed op heel andere bandjes dan de 100.

Met een gewone MP45 Zie ik veel meer overlap. Die zou ik nooit naast de m100 hebben gekocht.

Wel heel jammer dat ze op de arctic niet ook van die dikke cijfers in het zwart hebben aangebracht. Had volgens mij makkelijk gekund. Dat had hem wel afgemaakt.

4 likes

Dat is ook de enige dealbreaker, anders had ik 'm allang besteld. Maar desondanks dibs op die van jou :joy:

1 like

Haha…. Nou bedankt joh.

Op duurdere fliegers/fieldwatches van bijvoorbeeld IWC/tudor zit ook totaal geen diepte in de indicies maar dat is voor velen geen belemmering om deze horloges te kopen. Het totaalplaatje van de MP45 arctic vind ik zo gaaf dat het voor mij ook geen dealbreaker was om deze aan te schaffen. Er gebeurt genoeg onder het saffier om het interessant te maken. Alleen omdat vertex toch wel zichzelf onderscheid met de dikke cijfers was het leuk geweest als ze dat ook met de arctic hadden gedaan.

2 likes

Afschrijving is voor velen de belemmering, niet het horloge 🫠 Dat zal de voornaamste reden zijn dat de de kleine oplage na twee jaar nog niet is uitverkocht. Zit alweer te surfen op hun website ondertussen :see_no_evil:

1 like

Ah check…… ja afschrijving zal er ongetwijfeld zijn. Maar alleen als je het horloge verkoopt :wink:.

Ik heb overigens via de chatfunctie op hun website een erg mooie korting weten te onderhandelen. En ook nog de metalen band, een erg mooie lederen band en diverse extra goodies er gratis bij gekregen. En uiteraard allemaal inclusief verzenden en alle importheffingen en btw. Dan wordt het al een stuk interessanter. :+1:t2:

1 like

Deze ook nog niet gezien bij een ander op forum.

10 likes

Het is een rip off van de Glycine Airman 7 :wink:

5 likes

Van het merk Audi, zie ik ook geen modellen…nou ja, Audi…ik denk dat de basis van dit exemplaar een Oris T1 is geweest.
Solide en no non sense.
Deze Audi is voor het model TT uitgebracht denk ik.

hint, hint, ik heb geen Audi meer :grin:. Lang geleden alweer de A6 Avant quattro, met 2,8 ltr 6cil…was wel lekker hoor :slightly_smiling_face:

5 likes

Hi Aleks,
Zie deze foto al in een paar posts langskomen. Kan je wat meer vertellen over deze heerlijke seamaster? Andere bezel en band? Zelf aan de knutsel gegaan of is dit “vanaf de plank” leverbaar?

Hoe dan ook, ronduit schitterend!

1 like

Dit is de Tokyo 2020 Seamaster op de US1450 band. Het is een speciale editie die maar een aantal maanden beschikbaar was.

1 like

Hi Drex,

Dank voor de oplossing. Ik heb veel gegoogled maar kon niets vinden. Waarschijnlijk het werk van een ijverige Chinees :blush:

Ik blijf het een leuk horloge vinden, wel te groot voor m’n pols dus draag ik em niet.

1 like

Kan me niet heugen dat de Hour vision eerder is gezien. Corrigeer me als dat niet zo is.

Ook de Zinvo Blade is de enige volgens mij

13 likes

Deze nog niet eerder gezien?

7 likes

Breitling Compass ref. 80940

12 likes

Thx! En shit… Nu wil ik hem ook, ineens bovenaan de wishlist

1 like

Je mag altijd een goed bod doen :grin:

ik doe mee :joy:

4 likes