Gaaf die 45! Heb ik heel lang over getwijfeld ivm de overlap met de M100.
Dat is ook de enige dealbreaker, anders had ik 'm allang besteld. Maar desondanks dibs op die van jou 
Afschrijving is voor velen de belemmering, niet het horloge 🫠 Dat zal de voornaamste reden zijn dat de de kleine oplage na twee jaar nog niet is uitverkocht. Zit alweer te surfen op hun website ondertussen 
Van het merk Audi, zie ik ook geen modellen…nou ja, Audi…ik denk dat de basis van dit exemplaar een Oris T1 is geweest.
Solide en no non sense.
Deze Audi is voor het model TT uitgebracht denk ik.
hint, hint, ik heb geen Audi meer
. Lang geleden alweer de A6 Avant quattro, met 2,8 ltr 6cil…was wel lekker hoor 
Hi Aleks,
Zie deze foto al in een paar posts langskomen. Kan je wat meer vertellen over deze heerlijke seamaster? Andere bezel en band? Zelf aan de knutsel gegaan of is dit “vanaf de plank” leverbaar?
Hoe dan ook, ronduit schitterend!
Dit is de Tokyo 2020 Seamaster op de US1450 band. Het is een speciale editie die maar een aantal maanden beschikbaar was.
https://www.omegawatches.com/watches/seamaster/diver-300-m/tokyo-2020/product
Hi Drex,
Dank voor de oplossing. Ik heb veel gegoogled maar kon niets vinden. Waarschijnlijk het werk van een ijverige Chinees 
Ik blijf het een leuk horloge vinden, wel te groot voor m’n pols dus draag ik em niet.
Kan me niet heugen dat de Hour vision eerder is gezien. Corrigeer me als dat niet zo is.
Ook de Zinvo Blade is de enige volgens mij
Thx! En shit… Nu wil ik hem ook, ineens bovenaan de wishlist
Je mag altijd een goed bod doen 
Deze pas nog in de ‘wat dragen wij vandaag’ topic gepost, maar past hier volgens mij ook prima onder. De Oris Modern Classic aka. De ‘Constantine’ (vernoemd naar de film Constantine met Keanu Reeves). De zilvere heb ik wel eens vaker gezien, maar deze gold plated versie niet eerder. Soms twijfel ik wel eens aan haar 'echtheid’haha. (is gecheckt en in orde maar toch). Leuke topic en mooie unieke modellen gezien. Fijne avond!
Plaatje met hele boze Keanu ter illustratie.