Deze pas nog in de ‘wat dragen wij vandaag’ topic gepost, maar past hier volgens mij ook prima onder. De Oris Modern Classic aka. De ‘Constantine’ (vernoemd naar de film Constantine met Keanu Reeves). De zilvere heb ik wel eens vaker gezien, maar deze gold plated versie niet eerder. Soms twijfel ik wel eens aan haar 'echtheid’haha. (is gecheckt en in orde maar toch). Leuke topic en mooie unieke modellen gezien. Fijne avond!
Plaatje met hele boze Keanu ter illustratie.
dat is nog even OHPF
Volgens mij hebben best veel mensen die gehad, maar is hij bij niemand blijven plakken. Blijft best een leuk horloge, zeker omdat het het destijds eerste model was met weer een betaalbaar manufactuur uurwerk sinds vele jaren.
Als hadden is, is hebben geweest
En onbegrijpelijk trouwens dat die weer weggedaan zijn. Prachtig horloge met een goed uurwerk, innovatieve kast.
Potentieel goed uurwerk. De eerste versies kenden best wat problemen. Volgens mij wordt dit caliber ook helemaal niet meer gemaakt, wel uurwerken die hierol gebaseerd zijn uiteraard.
Het heeft in ieder geval alle ingrediënten van een modern uurwerk. Maar goed, volgens mij is dit topic niet bedoeld voor dit soort technische dingen.
Tuurlijk wel Er is idd een verbetering doorgevoerd tov het eerste loopwerk, maar in essentie is het een goed en betrouwbaar uurwerk.
Wat een leuk ding, kende ik nog niet!
Gaaf! Ik had het filmpje van Teddy Baldassarre gezien. Heel interessant!