inderdaad… Nog eentje dan, kan toch geen kwaad…
ik zie ons al in de steegjes zitten als een stelletje hobo’s met geen dak meer boven ons hoofd of schoenen aan de voeten. Maar allemaal tevreden voor 1 klein moment met weer een “grail”. Tot de nieuwe dag weer begint…
Spare some change Sir?
De AD die op de hoek staat met zijn waar… Snuiven aan de geur van een nieuw horloge die als lijntjes op een spiegel neergelegd zijn hahahaa
Nou ja… ‘clownesk’ als in een overdreven overtreffende trap…
Zal dat oranje zijn…
Zo probeer ik ze op de ‘weegschaal’ te leggen voor je.️
Ik begrijp eruit dat je de Rolex dan verkoopt voor de Omega? Maar hij komt ernaast?
En die MeisterSingers zitten in een heel andere dimensie. Ligt er beetje aan welke dat waren…
Dat klinkt al heel anders…
Nee, niet samen. Dat kan ik thuis niet ‘verkopen’, hahaha! Eerst nog maar weer eens naar S/C, PO’s nogmaals passen, Pelagos ook en daarna knopen doorhakken. Helaas is de 2-liner er niet meer nieuw, daarvan weet ik zeker dat ik m (waarschijnlijk) nooit meer weg zou doen. Al is het alleen al omdat ik m eerder heb gehad en nog van baal van de verkoop.
De Meistersingers die ik had waren 3x een nr. 3 en 1x een nr. 1. Ook prachtig, maar helaas vlot weer op uitgekeken. De ivoorkleurige plaat, een nr. 3, heb ik nog wel een poosje gehad overigens.
Wat een stom gelul, zeker lekker aan list verkopen terwijl marktwaarde hoger is. Wie zegt dat de nieuwe eigenaar hem weer aan list verkoopt. Als je hem kwijt wil en je kunt er een vette winst opmaken gewoon doen.
Zit ook zeker wat in. Waar het bij mij om gaat is dat ik mezelf in de spiegel aan kan blijven kijken en dat mijn intentie nooit is geweest om er een winstpakker van te maken… Lijkt meer een gevalletje van een kortdurige relatie zoals het nu lijkt.
Na (m)eerdere discussies/ reacties over oa de Sub zou je hem bijna elders verkopen mocht het zover komen. Al is het alleen maar om de vrede wat te bewaren…
Go Panerai.!!
Nee, dat ligt er niet aan dat je Vlaams bent. Eerder gracieus van geest, ik heb er een erger beeld bij.
Welkom bij AW.
Anonymus WIS.
Anonymus Watch Idiot Savants.
Vroeger gaf ik er eerder aan toe.
Nu gaat t er n stuk rustiger aan toe.
Heb nu dat ik eigenlijk meer geniet vd goedkopere horloges dan de dure.
Zo heb ik n Marina Militare mod die ik bijna perfect vind. En Panerai gaat zo n Luminor of Mini Fiddy waarschijnlijk toch nooit uitbrengen. Dus heb me er beetje bij neergelegd.
Hoe die er uit zou zien? Een lefty met kleine seconde wijzer op de 3, glazen achterkantje, op ii, geborstelde kast en brug, gepolijste bezel en wijzers. En liefst spring bars.
Ik doelde op mensen die hem nooit voor de hobby gekocht hadden, maar puur voor de handel.
Die verhalen zijn meestal 13 in een dozijn
Helemaal eens, voor de juiste prijs is alles te koop.
Bij een hoop is het ook niet de tijd gunnen. Ik heb drie weken terug een van mijn favorieten kunnen komen maar de eerste dagen om de pols brachten niet het geluk waar ik op hoopte. Dus ik dacht serieus aan het blauwe gedeelte. Echter nu drie weken verder begin ik steeds meer te genieten van deze aankoop. Dus er is zeker tijd nodig maar dat gunt de gemiddelde flipperkast zich niet.
Klopt gedeeltelijk. Bij mij moet het echter in 1 keer goed voelen en vooral goed blijven voelen.
Daar snap ik dus niets van. Ik ga passen, zoek alles uit en de klik is er meteen wel of niet bij mij.
Ik koop niets waarvan ik niet direct blij word.
Yep. Ik weet van 99% van alle horloges hier dat ik ze NOOIT zal dragen. En bv 1 x in de drie weken vind ik onzinnig, dus koop ze dan ook gewoon niet.
Het blijft apart. Mensen die “eeuwen” wachten op een Rollie(of ander premium watch) en twee dagen later uitgekeken zijn.
Ik zou hem de eerste paar maanden zeker koesteren en beschermen van alle kwaad… Misschien daarna nog steeds…
Het bezit van de zaak is het einde van het vermaak.
Happy hunting!