De grail die mogelijk toch niet ‘dé grail’ (b)lijkt te zijn...

Heel goed! :+1:

Ik weet alleen dat het voor mij werkt.
Nu ik kan afwisselen mer de Breitling.

Succes! Ben benieuwd wat het wordt.

1 like

Als de grail na verwerving van die betreffende grail toch niet de grail blijkt te zijn, vraag ik me af of de grail dan daadwerkelijk de beoogde grail zou zijn, of de grail toch een andere grail blijkt te zijn… ofzo… :thinking::joy:

3 likes

Ik heb honderden horloges gehad en elke keer weer andere stijlen, merken. Op een geven moment werd ik echt flauw van mezelf. En mijn familie ook. :slight_smile:
Ik heb een horloge gekocht die ik me nooit dacht te kunne veroorloven en ik ben al een paar maand heel blij.
Ik kijk nog steeds naar andere modellen maar wel op een hoog/duur niveau. Ik weet dat ik deze horloges moeilijk kan kopen en als ik ze verkoop dat ik dan spijt krijg. Voor mij werkt het. Doe er je voordeel mee, of niet :slight_smile:
Groet Peter

ps. voor mij is het duurste betaalbare horloge de Rolex Perpetual 39 mm

1 like

Zoals ik meen te hebben begrepen nu , is de nu opgevoerde Omega al eens eerder in bezit geweest? @Lwd79 ?

Daarom snap ik het nog steeds niet zo goed…

Die zwarte submariner is toch een wereld mooier dan dat blauw/oranje Omega-geval?

Als die je nu zo ‘pakt’ , met net een splinternieuwe submariner om , terwijl je ‘m vóór die sub al eens in bezit hebt gehad?

Om het eens in Jip & Janneke-taal te stellen:

Die zwarte submariner toch een véél volwassener/stoerder horloge.

Het is wat mij betreft geen ‘ ik heb een Tissot gekocht , maar had toch liever een Certina ‘…

1 like

Nee @MeistersingerFa. Die specifieke PO is nooit in mijn bezit geweest.

Ik heb niet deze Omega gehad. Een ‘oude’ PO caliber 8500 in 42 mm uitvoering. Ook prachtig, maar net wat te hoog waardoor het ‘een tonnetje’ leek. Wel grandioos afgewerkt en een top-klok!

Ik geef het op voor nu, misschien kom ik uiteindelijk wel thuis met een DJ…:rofl: Ik ga iig lekker passen en ervaren!

2 likes

Ohh… ik dacht specifiek die.
Excuus.

Tja. Ik ‘snap’ het wel een béétje natuurlijk,
Maakt op zich ook niets uit in welke prijsklasse zich dit afspeelt…

Maar ik zou het ‘s even laten laten bedaren.

Diegene waarbij jij die Omega zag , staat weer naar een submariner te kijken.,:clown_face:

Veel wijsheid man.:slight_smile:️:+1:t2:

1 like

Hulp zoeken is in ernstige gevallen inderdaad een oplossing. Weet iemand welke verzekeraar in 2020 die kosten dekt?

1 like

Dank!

En idd; prijsklasse zegt niet altijd wat. Het begon bij mij ook met andere horloges. Naarmate de jaren volgen wel in segment omhoog, maar in aantallen naar beneden. En vooral uitkijken dat de kids mijn horloges nu nog niet willen dragen…:wink:

Laat mij nog zo vrij zijn een van de afleveringen te posten die hier op aansluit

4 likes

Nou ja…

Niet om een hele Rolex-discussie ( weer ) aan te jagen.

Maar in mijn ‘gevoel’ is dat nu júist het horloge wat je dan koestert / draagt / voor wat het dan is…

Deze :

is mij ooit eens met trots voorgesteld door een familielid…

Ik kreeg al de kriebels van dat kapotte glaasje , maar hij zweerde erbij😂 , en laten we voorop stellen dat ik een totale leek ben v.w.b vintage Rolex.

Maar dat kán dan wel wat hebben ja.

Gun dat ding van jou die tijd.:crazy_face::stuck_out_tongue_winking_eye::upside_down_face:

:joy:

Geweldig!

Je was mij nog nooit zo opgevallen tot nu. ( ik zag wel met verbazing die avatars );

Maar je kan er wat van! :+1:t2::+1:t2::+1:t2::+1:t2::+1:t2:

1 like

Ja leuk he!

Dank!

Hé, @Lwd79 als je na 3 maanden de Sub nog hebt, mag je mij PBen en maak ik een avatar naar keuze voor je :grin:

2 likes

Dank topper… Maar euhm… Alleen dan? :wink:

1 like

Ik overleg even met de stuurgroep.

2 likes

Dit is een gemakkelijke, die doe ik wel even

2 likes

Laat ik mij toch weer uit de tent lokken…
I @Blain the messenger

4 likes

Zo avatar erbij. klaar. doei. Met dank aan @Blain

3 likes

Haha geweldig!

1 like

En aangepast… Tx!

1 like

Mooi nu moet je de Sub houden. Opgelost. Lekker hoor.

Dank!

2 likes