De HF Cartoon, jaargang 2023, 2024, 2025 en 2026

Hij is weer geweldig @Jurk muis is weer goed bezig😂

1 like

Hahaha de Kermit :frog: ook aanwezig :+1:t2:

1 like

Je mag idd vaak meedoen! Een of andere manier haal je steeds de top van de topics. Zal wel iets met jouw horloge hobby te maken hebben :joy:

Dank jullie wel! Dinsdag was de inspiratie ver te zoeken, maar gisteren ging het een stuk beter. Het is wel weer een gezellig café geworden :sunglasses:

Graag gedaan! Als je de top van de topics haalt die week, is de kans groot dat ik je meeneem in de selectie! :sunglasses::+1:

9 likes

IMG_3126

Dit was een schot in open doel voor me

13 likes

:rofl: :crown:

1 like

Wat gaat de tijd toch snel! Ik probeer elke 2 weken een nieuwe aflevering er uit te schoppen… is het opeens al weer 19 dagen later :sweat_smile:.

Maar hier is hij dan weer! Een nieuwe aflevering, over het wel en wee van ons aller favoriete forum. En ja, er wordt wel eens geklaagd over de sfeer. Toch denk ik nog steeds dat dit een van de leukste en meest betrokken fora van NL is, waar ik nog steeds ontzettend trots ben dat ik mij de huiscartoonist mag wanen! Al meer dan 7,5 jaar. Dank jullie wel!

Dit keer een tekening zonder tekstwolkjes…je mag zelf de tekst erbij bedenken. Zo voelt het meer als kunst voor mij. Dat is mijn ultieme doel… kunst maken in cartoonvorm. :ok_hand:

Deze week zitten er in:

De glassbox…

Gevuld met gouden klokkies…

Een duiker die op het pad kwam…

Om welke reden ging dit HF-lid ook alweer trouwen…
https://www.horlogeforum.nl/t/10-jaar-horloge-hobby-met-mijn-holy-grail-als-na/600140?u=jurk

De verborgen Japanse parel achter de struiken…

En de strooier met NA’s…

De man met verrekijker….

Alleen @DvL zit er niet in, want die had niks bij zijn topic gezet :joy:. Maar op hem na, zit de gehele top van de afgelopen week verwerkt in de plaat :ok_hand:

5 likes

En de cartoon zelf…

39 likes

Je bent goed op weg :+1:

1 like

Wat een gave cartoon Jur :+1:

1 like

Het past allemaal precies, knap werk :+1:

1 like

Haha heel tof weer!

1 like

:rofl::rofl::rofl: zo knap weer… maar kijk ik nu gewoon over de HF muis heen …

2 likes

Muis heeft vakantie :partying_face:

Leuk @Jurk :ok_hand:

1 like

Complimenten wederom Jur :+1:t2:

1 like

Erg leuk. Dat ik nu al in zo’n cartoon verwerkt word. :pray::man_shrugging:t2:

1 like

Geslaagd :white_check_mark:

1 like

Volgens mij zit die in het café, dit is buiten :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes