We hebben een forum kat nodig
6 likes
Die suggestie heb ik een paar jaar geleden ook al eens gedaan.
2 likes
Jurk
3 juli 2026 om 21:26
2342
Thanks Hans!
Daar hebben jullie beide gelijk in. Er heeft ook wel eens een kat in gezeten in al die jaren. Waar neer weet ik ook niet meer .
1 like
Jurk
23 juli 2026 om 21:20
2344
Het is vakantie, dus bij deze een vakantie kleurplaat… ik zou zeggen, print hem uit en geef hem aan je kind. Of kleur hem zelf lekker in. Post het resultaat hier en de beste krijgt een prijs aan het einde van de maand .
Hoofdrolspelers in de kleurplaat zijn naast @anon45872503 en @junior de volgende topics…
De panda in de hoek…
Dat ik een fan ben van de Tudor BB Chrono is geen geheim.
Na nu 2 keer de panda en 1 keer de reversed panda gehad te gebben is het nu de beurt aan de blauwe boutique edition.
De blauwe sunburst plaat in combinatie met de zilveren counters is geweldig en speelt mooi met het licht.
De 5-link band met T-fit sluiting draagt heerlijk, net als de jubilee van zijn grotere broer.
De 5-link met zijn tapering van 22mm naar 16mm maken hem iets eleganter dan de BB Chrono op de klassieke rivit band (die …
Man met schaap en citroen band…
https://www.horlogeforum.nl/t/na-rolex-submariner/613344?u=jurk
Mijn / onze favoriete tuinkabouter…
Ik: Hallo HF! Ik ben @Phodebimos en ik ben verslaafd.
HF (in koor): Hallo @Phodebimos !
Groepsleider: Hallo @Phodebimos , wat kun je ons vertellen over je verslaving?
Ik: Nou, ik ben dus verslaafd aan horloges…
Groepsleider: Dat zijn we allemaal hier. Waarom zoek je precies hulp?
Ik: Nou, ik ben verslaafd aan… (stilte) Aan niet-traditionele horloges *slik
Groepsleider (zet grote ogen op): Je bedoelt horloges met een natuurstenen wijzerplaat? Of met een vreemde kastvorm? Of met de kroon aan d…
De drijvende top gun piloot…
Beste forumleden,
Je kent het wel: je scrollt onschuldig over het internet, de bankrekening fluistert “doe het niet”, maar de horlogekriebels schreeuwen “JAWEL!”. Na lang wikken, wegen en mezelf overtuigen dat ik écht nog een horloge nodig had, is de kogel door de kerk. Donderdag heb ik mijn nieuwste aanwinst in ontvangst genomen: de IWC Mark XVIII Top Gun SFTI (ref. IW324712).
Ik zocht iets stoers, iets dat tegen een stootje kan, en vooral iets minder ‘standaard staal’. Dit prachtige exe…
Man op strandbedje die zijn horloge opwindt…
Ja ja. De naam is een hele mond vol. Maar ik heb m niet verzonnen
Aan de andere kant: IWC IW544501 bekt ook niet echt lekker.
Anywho.
Vandaag is deze beauty binnengekomen.
[IMG_9528]
Ik was in the market voor een totaal ander IWC model waar ik al heel lang naar kijk. En daarvan had ik bijna de knoop doorgehakt.
Totdat ik dit model tegen kwam. Een beetje met schaamte moet ik zeggen dat ik het model niet kende.
Snel de afspraak van het andere model afgezegd, en meteen deze gekocht.
…
4 likes
Zo is dat, zet iedereen maar aan het werk, tof
3 likes
Jero1
23 juli 2026 om 21:53
2347
Hij is weer geweldig @jurk en muis neemt zwemles zie ik😂
1 like
Echt wel lekker, een kleurplaat!
Gaaf Jur
1 like
Moeten we tegenwoordig zelf aan de slag?
18 likes
Plees
24 juli 2026 om 04:39
2354
AI voor de winst?
Prima bezigheidstherapie Jur
1 like
Nooit gedacht dat dat dit topic de cartoon zou halen, gaaf! En @Jurk bedankt voor deze eer Fijne vakantie iedereen, en verdrink niet in het zwembad
2 likes
John
24 juli 2026 om 06:43
2357
7 likes
Jurk:
een vakantie kleurplaat…
Met een Monster(T) mooie handdoek. Goed verwerkt in de kleurplaat, dit eerbetoon!
2 likes