APMV
12 maart 2026 om 05:13
2243
Weer top uitgebeeld Jur . Inspiratie had je voldoende zo te zien
1 like
Wat een eer! Geweldig zeg dit. Vaker een GS halen dus
1 like
Anthony
12 maart 2026 om 06:16
2245
Heel veel gezelligheid én een fittie in het HF-café!
Mooie plaat Jur
1 like
Jero1
12 maart 2026 om 08:18
2246
Hij is weer geweldig @Jurk muis is weer goed bezigđ
1 like
pasd
12 maart 2026 om 10:42
2247
Hahaha de Kermit ook aanwezig
1 like
Jurk
12 maart 2026 om 16:32
2248
Je mag idd vaak meedoen! Een of andere manier haal je steeds de top van de topics. Zal wel iets met jouw horloge hobby te maken hebben
Rhys:
Geniaal
Michel.s:
Ga helemaal stuk
Plees:
Zij zijn goed
APMV:
Weer top uitgebeeld Jur
Dank jullie wel! Dinsdag was de inspiratie ver te zoeken, maar gisteren ging het een stuk beter. Het is wel weer een gezellig café geworden
Mozaiek:
Ja. Ik herken mijzelf.
Graag gedaan! Als je de top van de topics haalt die week, is de kans groot dat ik je meeneem in de selectie!
9 likes
RoVaGo
12 maart 2026 om 21:31
2249
Dit was een schot in open doel voor me
13 likes
Jurk
30 maart 2026 om 22:28
2251
Wat gaat de tijd toch snel! Ik probeer elke 2 weken een nieuwe aflevering er uit te schoppen⊠is het opeens al weer 19 dagen later .
Maar hier is hij dan weer! Een nieuwe aflevering, over het wel en wee van ons aller favoriete forum. En ja, er wordt wel eens geklaagd over de sfeer. Toch denk ik nog steeds dat dit een van de leukste en meest betrokken fora van NL is, waar ik nog steeds ontzettend trots ben dat ik mij de huiscartoonist mag wanen! Al meer dan 7,5 jaar. Dank jullie wel!
Dit keer een tekening zonder tekstwolkjesâŠje mag zelf de tekst erbij bedenken. Zo voelt het meer als kunst voor mij. Dat is mijn ultieme doel⊠kunst maken in cartoonvorm.
Deze week zitten er in:
De glassboxâŠ
Hierbij laat ik graag de NA zien, waar ik al drie jaar, mag ik wel zeggen, naar verlang.
Scroll een stuk naar beneden, voor alleen de fotoâs. Anders, veel leesplezier! Waar zal ik 'ns beginnen? TAG Heuer, van oorsprong Heuer, is misschien wel het meest toonaangevende horlogemerk, als het gaat om chronografen en autosporttiming. De meest iconische modellen van dit merk zijn, ook vandaag de dag nog, de Autavia, de Monaco en de Carrera. En alle drie deze modâŠ
Gevuld met gouden klokkiesâŠ
Onlangs ben ik in na 11 jaar overstag gegaan en in het huwelijkbootje gestapt.
Buiten de familie en vrienden (ook forumvrienden ) waren er natuurlijk ook de collegaâs.
Naast een mooi gezamelijk cadeau kreeg ik ook van ieder afzonderlijk een kleine attentie.
Zie hieronder het resultaat.
[IMG_3022]
[IMG_3021]
[IMG_3086]
[IMG_3085]
[IMG_3083]
[IMG_3020]
Een duiker die op het pad kwamâŠ
Om welke reden ging dit HF-lid ook alweer trouwenâŠ
https://www.horlogeforum.nl/t/10-jaar-horloge-hobby-met-mijn-holy-grail-als-na/600140?u=jurk
De verborgen Japanse parel achter de struikenâŠ
Beste HF leden,
Laten we starten met een echte sfeermaker uit Japan, een getalenteerde muzikant, producer en songwriter:
[ - YouTube]
In de wereld van horloges bestaat er een verborgen categorie die alleen echte liefhebbers kennen: de JDM watches. Modellen van merken als Seiko en Citizen, ontworpen voor één markt Japan. Niet bedoeld voor export, niet voor massaconsumptie, maar voor de veeleisende Japanse drager.
Deze horloges worden gebouwd met een andere filosofie. In JapanâŠ
En de strooier met NAâsâŠ
Normaal ben ik niet zo van het openen van een topic voor een NA, maar deze keer leek het me leuk om jullie mee te nemen in mijn twee meest recente aankopen.
Even een stapje terug. Misschien herkenbaar: op een gegeven moment kom je op een punt in je collectie waarop je niet zo goed meer weet wat de volgende stap is. Wat voeg je nog toe, en wat mag eventueel weg? Mijn collectie bestond toen vooral uit Seikoâs, een verdwaalde microbrand en een Speedmaster Professional 3861.
[DSC01131]
[DSC0111âŠ
De man met verrekijkerâŠ.
Alleen @DvL zit er niet in, want die had niks bij zijn topic gezet . Maar op hem na, zit de gehele top van de afgelopen week verwerkt in de plaat
5 likes
Harpoen
30 maart 2026 om 22:54
2255
Het past allemaal precies, knap werk
1 like
Floydy
31 maart 2026 om 05:08
2260
Erg leuk. Dat ik nu al in zoân cartoon verwerkt word.
1 like
Volgens mij zit die in het café, dit is buiten
2 likes