Super Jurk!
Heerlijk, zoān gevuld horlogepotje.
Mooie details Jur. Elke keer weer genieten, zo knap!
Hij is weer leuk Jurk, alles weer aan bod gekomen . Weet nu wel dat ik meneer Hans moet zeggen
.
O ja de muis he, ik interpreteer het dat hij mijn Sputnik opvangt die volgens een post in dat topic verbrand zou zijn. Niet dus, staat gewoon op mijn salontafel met dank aan de muis die hem opgevangen heeft.
. Had al deze topics al gelezen, jammer dat er niet een heel klein schaapje met een citroen in zijn bek bij de motor staat. Maar ja, kan niet altijd 6 gooien he
Haha steengoed en muis staat er zo bij, van hoor die kerels nu eens bezig.
Heerlijke cartoon weer @Jurk
Meneer Hans heeft een terechte hoofdrol, echt briljant neergezet
Het is een vogel⦠Nee, een vliegtuig⦠Nee, het is Super Jurk!
Je bent weer goed bezig geweest
Hij is weer geweldig @Jurk muis weet ik zo even niet. Maar die Moscow mule reclame is briljantš
Klopt. dat is een beetje mijn lol en deel van hoe ik het aanpak. Probeer de meest gelezen topics er in te stoppen om de herkenbaarheid maximaal te houden voor jullie. Leuk dat je de strips waardeert
Op de rest reageer ik later even ga nu boksen.
De muis was nog even te moeilijk zie ik, denk aan het nieuws van deze week. De Moscow mule was ook mijn vertaling van het nieuws.
Maar de muis⦠wat beeld die uit?
Keti koti muis?
Heel goed!!!
Thanks jongens! Fijn dat het altijd weer bevalt! Heel graag gedaan en nogmaals fijne zondag!
Weet ik en waardeer ik!
De tekenaar is bij de gratie van zijn lezers.
Erg leuk en subtiel gedaan en zeer zeker actueel. Wellicht dat het een terugkerend item wordt: raad de muis?
Die overigens nog steeds geen naar heeft.
Volgt er nu ook een soort van PRIJSvraag?
Of bepaalt de geestelijk vader dat zelf?
Iets van Jurky Mouse, MƤusekleid of Robe de Souris.
Jerry misschien en als de cafekat dan Tom heet zou leuk zijn
Bijna net zo leuk als de cartoon!!
Heel leuk gedaan weer, Jurk!
Thanks! Jij bedankt voor de tip! Wie weet ga ik dat wel doen.
Waar ken ik dat van š«£
Af en toe eens een woordgrapje kan ik zelf idd erg van genieten. @Brodie gaf hem mooi aan.
Thanks @Sebastiaan
Goede avond HF vrinden!
Hierbij weer de nieuwste aflevering.
De topics van deze week:
Luv Joe long time:
Sultan of Blingā¦
https://www.horlogeforum.nl/t/na-submariner-16613-grey-sultan-dial/463179?u=jurk
Polskaasā¦
Er was een topic gestart door @munkel over Polskaas. Maar volgens mij is het topic weg. Anyhow, wie kent Polskaas niet
De muis vertegenwoordigt weer de actualiteit⦠denk wel makkelijk deze week
Fijne zondag!
Goedemorgen!!!
Weer een goed begin van de zondag!