Hij is weer leuk Jurk, toevallig had ik al die topics gelezen
En toch he, denk ik iedere keer waarom heeft muis geen horloges om zijn oren. Een horloge is tenslotte toch een sieraad net als oorbellen
1 like
RoVaGo
18 juni 2023 om 14:50
405
Leuk verwerkt weer @Jurk in je vertrouwde eigen stijl.
2 likes
Medelijden met Muis die beide pootjes nodig heeft om zijn neus dicht te knijpen
1 like
Jurk
19 juni 2023 om 05:17
407
Thanks jongens! Beide inmiddels een gegeven
TagEd
19 juni 2023 om 05:55
408
Mooi gemaakt weer, Jur! En gefeliciteerd met je dochter!
1 like
Jurk
19 juni 2023 om 07:16
409
Thanks! Was gezellig gisteren. Een grote chaos. Maar wel heel leuk met al die kleine apen. Zonder kinderen zou je mij nooit vinden bij zo’n verjaardag. Maar als je zelf in die fase zit is het reuze leuk.
Is nog nooit in mij opgekomen . Maar leuk idee. Wie weet een keer in een aflevering!
3 likes
TagEd
19 juni 2023 om 07:19
410
Haha, begrijp helemaal wat je bedoelt!
1 like
Henk
19 juni 2023 om 08:58
411
Leuk weer! Gefeliciteerd met je dochter!
1 like
Jurk
1 juli 2023 om 21:15
413
Beste Leden, hierbij weer een nieuwe aflevering van de HF cartoon.
De topics van deze week zijn:
Wat een mooie ring Hans!
Vanmorgen, zoals meestal op vrijdag, tijdens het boodschappen doen in Haaksbergen en koffiedrinken met gebak bij Bakker Bart met vrouw en kleindochter, ging ik ook, zoals altijd, even kijken bij m’n vaste juwelier in Haaksbergen: Frank Aalbers.
Juwelier Aalbers in Haaksbergen heeft momenteel veel Tissot’s in de aanbieding voor aantrekkelijke prijzen. De allermooiste Tissot was (vond ik😀) de Tissot Gentleman met een massief gouden bezel/lunette en een schitterende blauwe Sunburst wijzerplaat.
T…
Wat moet ik nu kopen van mijn geld:
Oké hier alvast een diclaimer, ik ben nooit geweldig goed geweest in het vertellen van een coherent verhaal maar ik ga er voor het gemak even van uit dat jullie hier op z’n minst lichtelijk geïnteresseerd zullen zijn in het verhaal achter deze aankoop dus “bear with me” of scroll naar beneden voor de foto’s.
Om een kort verhaal lang te maken, hier komt ie;
Afgelopen jaar zette ik mijn eerste stapjes in de horlogewereld aan de hand van dit forum. Ik kocht een Squale 1521, een Steinhart sub-homm…
Ja, ik weet wel wat ik wil.
Al een tijdje was ik op zoek naar een mooie Superocean.
In Roermond bij de outlet heb ik de verschillende maten geprobeerd. Duidelijk was dat voor mij 44mm de ideale maat is, die was er enkel in het blauw. Net de kleur waar ik niet veel mee heb.
Over de kleur was ik dus nog aan het twijfelen. Oranje, geel en wit vond ik allemaal erg mooi. Tot de medewerker van de outlet mij zijn Outerknown liet zien. Wat een toffe groene kleur is dat! Helaas verwachten ze niet dat deze in de outlet binnen zou …
Daarbij een eervolle vermelding voor @Brodie met dit topic… maar je hebt er zo vaak in gezeten, dat ik je overgeslagen heb. .
Ik kocht deze Bulova Accutron Sputnik eigenlijk vooral omdat ik het echt een heel gaaf horloge vindt.
Ze liep niet, had geen bandje of bracelet maar wel saffierglas, indices als communistische regeringsgebouwen en een kast die het meest doet denken aan gebeeldhouwd art deco uit de vroege jaren dertig.
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
De wijzerplaat is geborsteld met een kleur die zich het beste laat definiëren als vintage champagne. Die wordt doorbroken door opgelegde chro…
De muis beeld dit keer een actuele gebeurtenis is. Was een tip van @RoVaGo . Ben benieuwd wie het gelijk ziet.
Fijne zondag!
11 likes
Brodie
1 juli 2023 om 21:22
415
Fantastisch weer! Dank je wel!
Wil je me wel bulova dat ik er volgende keer weer in zit?
12 likes
Jurk
1 juli 2023 om 21:25
416
Ik Bulova niks. Je kunt mij Sputniks maken.
12 likes
Kouco
1 juli 2023 om 21:31
418
Top weer! Hoop er ooit ook in te zitten om ook mijn eigen “jurk” avatar te krijgen. Moet dan alleen eerst is een topic gaan maken.
Maar mooi weer, keep on the good work👍.
1 like
Leuk gedaan, Jurk, en muis heeft het over zo’n lange, denk ik
1 like
HansT
1 juli 2023 om 21:46
420
Geweldig Jur, samen met m’n gouden ring als Gentleman, de muis en de beer in jouw cartoon, dank je wel👍🏻
1 like
Ik ben fan, maar dat wist je al lang!
Heerlijk weer!!!
1 like
Geweldig!! Erg tof ook hoe de Duc er bij op gekomen is.
2 likes