Hele mooie tap inderdaad met verschillende smaken
Nu wel! Een beetje lauw, halfdood? Net wel, net niet zeg maarā¦
Hele mooie tap inderdaad met verschillende smaken
Nu wel! Een beetje lauw, halfdood? Net wel, net niet zeg maarā¦
Ach⦠Sommige andere biertjes zijn zo gehyped dat het vat altijd leeg is moet je weer een jaar op een wachtlijst staan- maar moet je wel eerst twee Oud Bruin, een Kriek en drie alcoholvrije Radlers nemen anders schrijven ze je naam niet eens op.
Dank jongens! Weer eens extra mijn best gedaan op het tekenwerk Zou er nog heel veel bij kunnen tekenen, maar probeer het wel een beetje te timeboxen. Dit was ook alweer 8 uur werk.
Ted zullen we nooit vergeten.
Precies!!
Het is de vis, maar Ted zou zich zeker schamen. De avond dat ik de tekening afmaakte was ook het flessen incident. Thierry krijgt mijn stem nooit, maar je moet wel van iedereen afblijven! Het idee dat je door geweld je gelijk probeert te krijgen is totaal infaam en abject.
Dat is correct en juist
Respect
Eer naar werk, dank voor het delen zodat wij er allemaal van mogen genieten!
Het wordt morgenavond.
Vanavond kwam Sinterklaas langs.
Alle kinderen over hun theewater.
Vanavond wordt hem niet.
Rustig aan en veel plezier met de Sint.
Goeie rijm
Leuk, morgenavond is primaš, dan ben ik nog steeds in Den Haag en lees ik de cartoon op mān hotelkamer.
Hoop dat jullie een leuk Sinterklaasfeest hebben gehad!
Zeker! Erg druk maar leuk. En voor bij de borrel deze wijn die ik van de Watches and Wheels boys heb gehad
Heerlijk genieten dusš
Hij is weer top Jurk , het leuke is dat je deze op diverse manieren kunt bekijken
. Beer schaamt zich voor muis, is meer liefhebber van Omega, Muis heeft duidelijk voorkeur voor Rolexbier, en de Zenith is blijkbaar een vrouwtje. O ja en hoe subtiel je reclame maakt met de vis, doet mij denken aan de Squale 2024. Geintje natuurlijk Jurk, maar als je de topics niet gelezen hebt kom je aardig in bovenstaande terecht
Beetje late reactie, na sinterklaasavond zal je van al de drank wel brak geweest zijn. Maar goed, dit kun je nuchter lezen
Beste leden hierbij een nieuwe aflevering.
Deze week de volgende topics:
Er is niks waar champagne niet bij kanā¦
https://www.horlogeforum.nl/t/na-126233-rolex-datejust-36mm/483551?u=jurk
Koop die kalender ouwe vrek!
Het Up Army olv @Timo9 @Phodebimo @Plees @Michel.s
Radioactief mannetje
Jongens wacht evenā¦
fantastisch Jur, ik ben blij dat ik geen bier in mijn handen heb nu
Goed getroffen weer
Nu kan ik rustig slapen. Alleen Ed nog even goed taggen @Phodebimos
Ja, kopen ouwe vrek, of we schieten je van het dak af
Hij is fijn, het wachten waard!
Radioactief champagneontbijt als beste aankoop van 2023 met the UP army Grote klasse Jur
Weer mooi actueel Jurkš
Schitterend gedaan weer en actueel