De HF Cartoon, jaargang 2023, 2024 en 2025

Hoe durf je :yum::yum::joy::joy:

1 like

IMG_2115

4 likes

jeopardy-never-happened

Tof om te zien dat hij aan je tijdschema zit te knabbelen, goed teken :grin:

1 like

Weet je zeker dat dat Muis niet is?

1 like

:joy:

Ik blijf erbij: een crowdfunding voor een vinyl decal set voor de Jurk MX5. Met Muis.

3 likes

Een dag te laat, maar hier is die dan… het nieuwe HF Café. Met daarin deze keer:

De 3 musketiers…

Het Luftwaffen…

Dat slaat op alle zinloze topics die Luft heeft aangemaakt deze weken.

Wat is dit toch een mooi forum…

Joehoe mijn pakje…

Wat een werk…

10 likes

En hierbij de aflevering zelf…

59 likes

Fantastisch weer @Jurk… wat knap dat je elke week weer trouw deze strips tekent voor ons.
En dit keer treffend Clim, Harry en ik als musketiers! Haha! Geweldig :ok_hand:

5 likes

Leuk dat ik voor de 2e keer de strip heb gehaald @Jurk :sunglasses:

1 like

Terug leuk Jurk.
Wat komt daar uit de kelder? Putluft?

3 likes

Prachtig Jur, mooi dat Luftwaffen👍 en de blije beer!

2 likes

Hij is weer goed @Jurk, leuk hoe je die topics weet te verpakken in een cartoon. 1 ding weet ik zeker, dat je luft heel blij hebt gemaakt.
Maar zie ik het nu goed dat muis zijn neus dicht knijpt daar het nogal stinkt en de stofzuiger het niet weg krijgt :+1:. En wat is dit toch een mooi forum :wink:

2 likes

Vind ik hier een versie terug op Maurits Cornelis Escher, met al die trappen?

Inderdaad wat is dat groene monster uit de kelder???

Over kwaliteit etc ga ik weer niet zeggen dat het erg professioneel getekend is. En erg mooi om weer zoveel in een plaatje te krijgen.

1 like

:point_up:
:crazy_face::crazy_face: goed begin van de werkweek @Jurk

1 like

Hij is weer erg goed. Wat 'n werk moet erin zijn gaan zitten…:flushed::flushed::flushed:

Een heerlijke start van de maandag zo!!!

1 like

Hahahahahq, die riem.:rofl::rofl::man_facepalming:

1 like

Met mijn HF verhaal in de cartoon komen, wat een eer en tof gemaakt. Heel erg leuk! Ps. ik wilde het schrijven van deze reactie uitstellen tot 09.00 en dat onder het genot van een kop koffie onder werktijd doen.

2 likes

Ha Fred, lang niet gezien op het forum. Alles wel?

1 like

Heerlijk begin van deze nieuwe werkweek. Dit maakt de maandagochtend zo veel draaglijker. Het wachten meer dan waard!
Je hebt het het je zelf deze keer ook niet echt makkelijk gemaakt, een grote tekening met heel veel details. Van de riem van @Climholland tot aan de mok van @Reauloge. Dank je wel @Jurk.
Ik kan niet tekenen maar ik had jou graag vereerd in/met een mooie tekening.

2 likes

Hij is weer fijn @Jurk! Ik ben zo slecht met maandagen, maar dit helpt mij op gang. Mooi wat je allemaal in een plaat weet vast te leggen :joy: Bedankt !!

1 like