Hoe durf je
Tof om te zien dat hij aan je tijdschema zit te knabbelen, goed teken
Weet je zeker dat dat Muis niet is?
Ik blijf erbij: een crowdfunding voor een vinyl decal set voor de Jurk MX5. Met Muis.
Een dag te laat, maar hier is die dan… het nieuwe HF Café. Met daarin deze keer:
De 3 musketiers…
het is wederom niet volledig mijn schuld dat ik van de week een Roamer binnen kreeg… maar eigenlijk die van @lassale en @Climholland.
Het Luftwaffen…
Dat slaat op alle zinloze topics die Luft heeft aangemaakt deze weken.
Wat is dit toch een mooi forum…
Ik vind het tijd om eens een topic te maken met een proost op dit mooie forum!![]()
Enkele hele mooie recente ervaringen hebben mij getriggerd om dit te posten. Laat ik hiermee beginnen. Ik was onlangs toe aan een nieuw horloge. Een duiker voor de zomer moest het worden. Via het San Martin topic kwam ik een mooi exemplaar tegen van @EricPP. Eric en ik hebben in het verleden wel vaker leuk contact gehad en zodoende weer contact gelegd. Hij was duidelijk in zijn advies: gewoon doen…
Joehoe mijn pakje…
Hey, leuk dat je er bent! Het is Hemelvaartweekend en ik wil graag iets bijzonders met jullie delen. Dus sit back, relax en kijk met me mee. Aangezien je dit leest, doe ik de voorzichtige aanname dat je ‘iets’ met horloges hebt. Of het nu een milde interesse, een hobby of een dwangmatige obsessie is, horloges hebben een speciale aantrekkingskracht. We brengen veel tijd door op fora, Instagram, Facebook en andere platforms. We lezen over technieken, geschiedenis en proberen onze keuzes te onde…
Wat een werk…
Mijn verhaal op HF begon een paar jaar geleden toen ik op zoek was naar een Datejust om een mooie mijlpaal mee te vieren. Mijn horlogeverhaal begon een stuk eerder, namelijk toen ik van mijn eerste salaris als Marinier een Seiko kocht die ik altijd al wilde hebben. Dat horloge heeft mijn hele diensttijd doorstaan, bergtraining, wintertraining, uitzendingen en parachutespingen. Met nog een flinke buts in de band door de terugslag van een FN MAG om het af te maken… Na mijn diensttijd is dit horlog…
Fantastisch weer @Jurk… wat knap dat je elke week weer trouw deze strips tekent voor ons.
En dit keer treffend Clim, Harry en ik als musketiers! Haha! Geweldig
Terug leuk Jurk.
Wat komt daar uit de kelder? Putluft?
Prachtig Jur, mooi dat Luftwaffen👍 en de blije beer!
Hij is weer goed @Jurk, leuk hoe je die topics weet te verpakken in een cartoon. 1 ding weet ik zeker, dat je luft heel blij hebt gemaakt.
Maar zie ik het nu goed dat muis zijn neus dicht knijpt daar het nogal stinkt en de stofzuiger het niet weg krijgt . En wat is dit toch een mooi forum
Vind ik hier een versie terug op Maurits Cornelis Escher, met al die trappen?
Inderdaad wat is dat groene monster uit de kelder???
Over kwaliteit etc ga ik weer niet zeggen dat het erg professioneel getekend is. En erg mooi om weer zoveel in een plaatje te krijgen.

wat knap dat je elke week weer trouw deze strips tekent voor ons.
goed begin van de werkweek @Jurk
Hij is weer erg goed. Wat 'n werk moet erin zijn gaan zitten…
Een heerlijke start van de maandag zo!!!
Hahahahahq, die riem.
Met mijn HF verhaal in de cartoon komen, wat een eer en tof gemaakt. Heel erg leuk! Ps. ik wilde het schrijven van deze reactie uitstellen tot 09.00 en dat onder het genot van een kop koffie onder werktijd doen.
Ha Fred, lang niet gezien op het forum. Alles wel?
Heerlijk begin van deze nieuwe werkweek. Dit maakt de maandagochtend zo veel draaglijker. Het wachten meer dan waard!
Je hebt het het je zelf deze keer ook niet echt makkelijk gemaakt, een grote tekening met heel veel details. Van de riem van @Climholland tot aan de mok van @Reauloge. Dank je wel @Jurk.
Ik kan niet tekenen maar ik had jou graag vereerd in/met een mooie tekening.
Hij is weer fijn @Jurk! Ik ben zo slecht met maandagen, maar dit helpt mij op gang. Mooi wat je allemaal in een plaat weet vast te leggen Bedankt !!