Ik vind het tijd om eens een topic te maken met een proost op dit mooie forum!
Enkele hele mooie recente ervaringen hebben mij getriggerd om dit te posten. Laat ik hiermee beginnen.
Ik was onlangs toe aan een nieuw horloge. Een duiker voor de zomer moest het worden. Via het San Martin topic kwam ik een mooi exemplaar tegen van @EricPP. Eric en ik hebben in het verleden wel vaker leuk contact gehad en zodoende weer contact gelegd. Hij was duidelijk in zijn advies: gewoon doen! Fantastisch advies nogmaals Eric! Laat Mike @Mister_M nou een dag later hetzelfde horloge tonen, met de opmerking dat hij een nieuwe eigenaar zocht. Soms lijkt het wel alsof het zo bedoeld is. Nog geen dag later kwam het horloge mijn kant op. Voor een bizar scherpe prijs voor een horloge in nieuwstaat. Nogmaals bedankt Mike!
Zie het horloge hier: San Martin Only - 1762 van Piede
Ik ging speuren naar een nieuw bandje. Ik stuitte op een verkooptopic van Steven @SSFS en een van zijn bandjes leek nog beschikbaar. “Hi, leuk bandje! Is ie nog beschikbaar?”. Dit was het geval en ik las: “Als je de verzendkosten betaalt, stuur ik hem direct naar je toe”. Wow, en zo geschiedde. Althans, later stuurde Steven: “Ik heb het bandje verzonden, en laat die verzendkosten maar zitten”. Dit is toch gewoon super?! Het bandje is nog niet binnen en ongeduldig als ik ben was ik nog verder aan het kijken naar een ander bandje, en vandaag kwam ik een foto tegen van een mooie band in het Sinn topic: Sinn only (Deel 2) - 3646 van carfun. Zo’n 2-piece nato wil ik ook wel eens proberen dus contact gelegd met Marcel @carfun voor een linkje naar de verkoper. Jullie raden het wellicht al. Marcel reageerde vrij snel met: “Geef je adres maar en ik stuur em straks wel kosteloos naar je toe.” Echt top!
Ik heb dus in een aantal dagen tijd van twee forumgenoten een gratis bandje incoming. @SSFS en @carfun - nogmaals bedankt en geweldig van jullie!
Ik typ dit verhaal omdat ik na 11,5 jaar lidmaatschap toch elke keer terug blijf komen naar dit mooie forum. Soms een aantal maanden nauwelijks. Soms veel te vaak. Het zijn de leuke topics, ervaringen van anderen, inspiratie opdoen voor de volgende aankoop, de humor… eigenlijk talloze redenen waardoor ik hier elke keer weer terugkom. Ik zie hier horloges uit alle segmenten, en uitzonderingen daargelaten, mensen die elkaar in hun waarde laten ongeacht de grootte van hun portemonnee en persoonlijke voorkeuren. En dit alles vanwege de gedeelde passie voor horloges.
Dus, graag proost ik op ons mooie forum en wil ik alle leden die hier een bijdrage aan leveren bedanken!
Ik hoop op nog vele leuke jaren op ons mooie forum!