Ja tof (bespaart nog wat tijd en kleurstiften ook)
Thnx voor al je humor in beeld 2024 en rustig aan in 2025
Ja tof (bespaart nog wat tijd en kleurstiften ook)
Thnx voor al je humor in beeld 2024 en rustig aan in 2025
Oom @Jurk , cartoonist voor het leven
Dit is een moment om hem even
Aanât eind van het jaar
Een vrolijk gebaar
En dank voor het lachen te geven!
Ik kijk alweer uit naar de cartoons van volgend jaar
Ook vanuit deze kant wil ik @Jurk en natuurlijk iedereen die een bijdrage heeft geleverd aan dit forum waardoor Jurk de krenten in de pap kon vastleggen met een dosis humor erbij, het allerbeste wensen voor 2025.
Muis heeft een grote commerciële toekomst die zo dagelijks in een kranten cartoon kan met een actueel onderwerp.
zeker weten en geloof mij, ik had een kruiwagentje voor muis in de krant en dat lieg ik niet toch @Jurk
Zeker
Dank jullie wel!! We gaan gewoon weer verder volgend jaar! Jullie ook alvast de beste wensen .
Ha lekker weer Ed! Altijd leuk die Limmericks van je .
Zeker! Beide waar. Geen woord aan gelogen. Tot nu toe geen gebruik gemaakt van je mooie kruiwagen .
De roep blijft om de avonturen van Muis⊠dus bij deze. Een cartoon van 3 plaatjes, weer eens lekker met de hand.
De onderwerpen van deze keer:
Zoân zin in een donutâŠ
Iedereen en de moeder van @Colnago âŠ
Kijk uit je doppen muffe muisâŠ
Hé Jurk, lekkerrrrr⊠anders De spin off id dan toch realiteit
Heerlijk old skool Jur Mother Speedy
Hij is weer top Jurk en muis weer terug. En wat je tekening met de hand betreft, dat noemen wij pure ambacht
Yes terug naar de basis waar âhet eensch begon in den beginnenâ
De kwaliteit is met mega sprongen verbeterd.
Heerlijk weer om naar te kijken deze stijl is super
zo knap weer !!!
Handtekening heel cool idd!
Old skool en toch ook weer treffend Altijd tof om de zondagochtend met een lach en herkenning te starten
Lekkere start van de zondag. Danke sjeun
Zo nu weet ik ook weer welk kerstkaarje ik kan sturen naar mijn ouders volgend jaar. Benieuwd of ze er iets van snappen . Thanks @Jurk, mooi gedaan.
Muis for president!