De HF Cartoon, jaargang 2023, 2024 en 2025

Hij is toch moeilijker dan ik dacht :joy:
Eentje dan alvast… de @Prop in het hoofd

1 like

Mooie rooie kater!! :+1: :cat: :ok_hand:

1 like

Ik zie in ieder geval de Squale haai(envin)! :shark:
Het gezelligste topic van HF, waar altijd van alles gebeurt. Logisch, dat die erin zit. :grin:

1 like

Ondanks dat ik de topics er niet uithaal een meer dan verdiend compliment!!!
Hoe je acht topics weet te verwerken in 1 tekening en nog op zo’n manier dat het een samenhangend geheel is… Chapeau!!!
Kunstenaar met een hoofdletter K!

1 like

Erg goed getekend @Jurk
Moonshine Swatch herken ik maar te vaak op het ziekenhuis geweest bij mijn vader dat ik helaas afhaak voor de overige 7.

Ik zal zondag je verhullende linkjes bekijken.

2 likes

Het verroeste onderdeel linksonder moet wel haast een knipoog zijn naar Rust roest door @Climholland

Verder kom ik kennelijk te weinig hier of hang ik rond in de verkeerde topics :laughing:

2 likes

Dit voelt al als eeuwige roem😀

1 like

Ha Jurk, weer genoten van je cartoons en eindelijk kan deze kneus meer likes geven en die verdien je zeker met die leuke cartoons. Leuk ook met die tekst erbij.
Nu moet ik steeds mijn ega de cartoons van de HF kalender uitleggen, voor zover ik dat kan. Is trouwens nu een verjaardagskalender op de plee, de dagen slaan we volgende jaar maar over of er moet een verjaardagskalender komen in 2023. Hangen we er 2 op de plee :wink:

1 like

Indrukwekkend hoe je toch samenhangend 8 topics in 1 cartoon krijgt :+1:t2:

2 likes

Haha, daarom heet hij ook Jurk. Draagt hij ook als hij aan het tekenen is, kampioen in het multitasken :rofl:. Hij kan dan ook met zijn linkerhand een vierkantje tekenen en tegelijkertijd met links een rondje, gaat mij dus niet lukken :grin:

2 likes

Mij ook niet :rofl:
@Jurk rules :muscle:t3:

2 likes

:point_up: Dat dus, we kunnen niet zonder Jurk :+1:

2 likes

Machtig mooi weer @Jurk! Leuke afwisseling zo :+1:

2 likes

Tekening is weer mooi @Jurk. Zal wel wachten zijn tot morgen om te weten over welke topics het gaat.
Het is mij de afgelopen 2 cartoons duidelijk dat ik weinig op hf volg. Zit dan ook met te veel aan mijn hoofd, einde relatie en verhuis zorgen ervoor dat ik momenteel met teveel andere dingen bezig ben.
Jouw cartoon zorgt er wel voor dat ik toch nog een beetje kan bijbenen op de leukste onderwerpen.

4 likes

Sterkte ermee :+1:

2 likes

Thanks. Was moeilijke beslissing maar aan mijn gemoedsrust nu te merken toch hoog tijd geweest dat ik de knoop, waar ik al anderhalf jaar mee zat, door te hakken.

6 likes

Weer mooi getekend Jurk, zo ontsnappen (escapement) we weer even uit de dagelijkse werkelijkheid, leuk dat de muis mee doet, ik mis wel even de beer😀. Fijne zondag!

2 likes

Sterkte man, maar geloof mij na regen komt zonneschijn. Zo herkenbaar wat je schrijft, hoop echt dat je net zo gelukkig wordt als dat ik ben geworden. Klinkt altijd makkelijk om knopen door te hakken, maar dat is het zeker niet.

5 likes

Hier ook… 25 jaar een relatie en toch loopt het fout, op je 49ste opnieuw beginnen… Nu, bijna 4 jaar later alweer ruim 2 jaar gelukkiger dan ooit met iemand anders… Het kan, stoppen met roken na 37 jaar, dat was echt zwaar.:wink::grin:

6 likes

Speciaal voor jou!

Thanks!

Sterkte! Het zijn maar horloges. Er zijn belangrijkere zaken. Hopelijk komt het goed met je vader.

Helemaal goed!!!

En verdiend!

Succes Ferry :joy::+1: het is soms zonder tekst idd een uitdaging 🫣

Thanks jongens! :sunglasses:

Daarom :grin:

Balen man! Heel veel sterkte daarmee. Dit soort situaties zijn nooit leuk. :pray:t2:

Mee eens Hans! Wist hem er alleen dit keer niet natuurlijk in te plotten. Net als de pet van horloge opa. Maar omdat ze er vaak in zitten, kon het wel dacht ik.

Goede stappen! Zwaar maar het betaald uit! Mooi dat beide gelukt is :muscle:t2:. Soms is blijven in de situatie waarvan je weet dat het niet ideaal is het makkelijkste.

Fijne zondag iedereen!

13 likes