De HF Cartoon, jaargang 2023 en 2024!

Leuk dat je de making of met ons deelt @Jurk :pray:
Fijn dat jij ons laat lachen om onze obsessieve hobby :rofl:
Complimenten voor 2023 en ik kijk alvast uit naar de cartoon in het nieuwe jaar. In goede gezondheid uiteraard :tumbler_glass:

1 like

Dank jullie wel! Ook voor alle support! Inmiddels is het tekenen een integraal onderdeel van mijn leven en dat maakt mij extra gelukkig! Kan er lekker mijn creativiteit in kwijt. Afgelopen jaar ook wat leuke opdrachten gedaan en meerdere collega’s die het verdienden met een tekening verblijd.

Over de muis… dat loopt vast goed af al is het wel een Cobra 9 :joy:🫣. Stukje actualiteit er in.

En jullie allemaal alvast de beste wensen voor 2024!

13 likes

Geweldig weer inclusief making of!!! :blush:

De allerbeste wensen voor het komende jaar!
In goede gezondheid, de rest is uiteindelijk allemaal bijzaak.

Groeten
Stefan

1 like

Met muis knallen we 2024 binnen

10 likes

:sunglasses::+1: waar zouden we zonder de muis zijn!

Jij ook!! Maak er een gezond en mooi jaar van in FR! :ok_hand: Je souhaite à tous une Bonne Année .

4 likes

Beste horloge vrienden, hierbij weer een e-nieuwe aflevering. En dit keer helemaal met de hand. Schetsen, inkten, inschilderen. Ook gewoon leuk om te doen. Kan het iedereen aanraden.




Onderwerpen van de week:

Ah help dames!…
Dat gaat natuurlijk over hoe snel het forum nu weer geworden is. Wat een verademing. Het was echt niet meer te doen. Met dank aan @Jur en @Switch . :+1:

Ben je niet bang dat je het horloge kwijt raakt…
Gaat over deze trend en topic

Nee hoor…

Ik probeer mijn schoonvader al de hele tijd…

16 likes

48 likes

Ouderwets vakmanschap @Jurk , nooit geweten dat je een Patek ook als haarband-knoop-bind-elastiek-vastmaakding kunt gebruiken. Ik zal het in gedachten houden voor het geval dat :joy: @ Muis: dat boek zoek ik nog, kan ik het lenen als je ermee klaar bent?

2 likes

Geweldig :ok_hand: lekker old school.
Zelf ook wel eens gewoon wat aan t tekenen in de nachtdienst als tijdverdrijf.
Lekker ontspannend maar mis de inspiratie voor een strip te maken .

22 likes

Heerlijk Jur :ok_hand:
Een hele fraaie old skool drawing in a digital era!

2 likes

Knap gedaan hoor !!!

2 likes

Hij is gewoon weer :+1::+1::+1::+1:

1 like

“Hij kostte maar €500” :rofl: :rofl: :rofl:

Dat is een jaar forum samengevat toch?! :joy: :+1:

4 likes

Klasse weer Jur. Ik heb er vast enkele gemist toen het forum zo traag was, maar kan ze nu weer lekker volgen :slight_smile: keep it up :muscle:t6:

1 like

Moest het topic 3 vernieuwen want de afbeeldingen deden het niet :rofl:… maar dat was het weer zeker waard!

Prachtig werk Jurk! :clap:

1 like

Geweldig!!!

De muis houdt zich bezig met levensvragen zie ik :grin::grin::grin:
(Een boek met blanco pagina’s)

1 like

Is weer een mooi begin :+1:

Trouwens; dit begin verdient wel een eigen topic :wink:

1 like

:joy::joy::joy::joy:

Thanks jongens!!

Werd er gisteren ook helemaal gek van. Ben je eindelijk klaar om kwart over twaalf…. Willen de plaatjes niet uploaden. :face_with_symbols_over_mouth: maar nu werkt het gelukkig weer!

Thanks Ted! :kissing_heart:

Scherp! :grin:

Mooi gemaakt Dan! Zit lekker veel snelheid in. Ja leuk hè. Strip komt vast nog wel. Denk dat jij met jouw baan geen tekort hebt aan mooie / inspirerende / emotionele verhalen.

:joy::joy::joy::joy:

Dat klopt! :sunglasses:
Zal dat later doen :ok_hand:

7 likes

Hij is echt geweldig! Die nieuwe trend bij twee dames :joy:

De zondag begint met een lach! :pray::+1:t2:

1 like

Prachtig weer, mijn complimenten voor het vakwerk.

1 like