Hahhhaaaaaaaaaaa
J. C. Escher
Jaja! Dank iedereen. Ik denk dat iedereen het had begrepen als ik niks had opgeleverd en wilde dat ook eerst sturen na een drama dag gisteren en drukte voor de strip. 5 uur in de auto voor 1 uur verjaardag ergens en op de eerste hulp gezeten (niks ernstigs), maar dacht: ‘nee, ik vind dit leuk en het is ontspanning’. Glaasje whisky erbij en gaan.
Mijn doel was eerst een strip van 3 plaatjes, maar daar had ik de energie niet voor merkte ik al. Dus het werd 1 plaatje. En dan 1 plaatje goed. Denk dat er genoeg in zit. Cliffhanger, setting. Dus ja… wat zit er achter die deur? Jullie gaan het zien!
Mijn droom is voor een krant tekenen. En zolang die er niet is, worden jullie mijn krant. Dus 3 plaatjes max en cliffhangers.
Dank! Dat is leuk!! Dat is nog steeds het doel.
Hahaha mooie Roel!! Het wordt wel iets spannender . Maar mooi gedaan en jij mag aan mijn kunst zitten hoor!
Vooral dit is goed te lezen!!!
Dat is waar het om moet draaien, Jur!
Dank! Het wordt helaas steeds meer werk omdat ik steeds een hoger niet haal en niet meer ok ben met minder als ik weet dat ik beter kan. Zoals die trappen. Daar had ik mij van af kunnen maken. Maar dat maakt juist het verschil.
Ja toch. Ik had nergens last van. Het was voor mijn dochter. .
Zeker! En dat lukte best aardig gisteren. Deze tekening heeft mij 3,5 uur gekost en had ook die tijd voor de tv kunnen gaan zitten. Nu toch meer voldoening.
Hardzak
Dan is het nog belangrijker om te lezen
De quotering hiervan:
Jurk stopt: 34,33
Jurk gaat toch door: 1,01
Ik hoop het Jur. Maar hoop nog iets meer dat we verliezen aan een of andere ietszeggende landelijke krant.
Up
Je zit in het verkeerde topic hè
Dat is attent!
Up-koning upperdepuped alles!
Hehe Wat staat er nou op mijn vleugels?
100% recycled karton.
Zet je mij nou neer als Anuna De Wever aanhanger???
Mancave natuurlijk!
Deel 2, jaargang 2022
Ik heb lekker geen zin om tot zondag te wachten en het is al af.
Hierbij deel 2 van het nieuwe avontuur.
We weten nog steeds niet wat er achter de deur zit en hoe zou het aflopen met de typetrain… die komt er hard aan… oh oh. Maar eerst een cartoon.
Onderwerpen.
2 dit keer… De listwappie en de typetrain
De listwappie staat iemand die vindt dat hij recht heeft op een Rolex tegen list. En wel nu.
https://www.horlogeforum.nl/t/het-grote-horloge-memes-topic/165107/515?u=jurk
De typetrain van Tudor
En @Franktudor was een van de eerste die er op sprong en daarmee een van de meest gelezen topics haalde van deze week: