Goed bezig Ide. Meegedaan net.
Top. Ik word er helemaal warm van!
Dan maar een dagje langer sparen voor mijn zeventiende horloge. Meegedaan!
Mooie actie! Dan meld ik het even; gedoneerd!
Geweldig, topactie zeg!
Gaan we doen! , morgen vroeg even storten.
Goed bezig Ide
Zie:
Na lang twijfelen, het “Help marxje de winter door” fonds heeft ook donaties nodig, heb ik de knoop dan ook maar doorgehakt en wat overgemaakt.
Wie goed doet, goed ontmoet zegt men, wellicht komt die omega seamaster 8500 42mm er dan toch volgend jaar
Gedaan! Goede actie en nog ff en ze zijn ineens het rijkst van het dorp
prima actie, @anon50762135EV gelijk een donatie gedaan , en hoop dat er wat verlichting is voor hun!
Top!
Even mij complimenten voor de leden hier op HF
Ide begind met super idee!!
Dit word in rap tempo van alle kanten al gesteund!
Daarboven op extra nog een super mooi boek wat verloot word aan 1 van de donateurs en daar bovenop zelf nog een veiling van een Gave Seiko Dresser!!
Ben blij dat ik deel mag maken van dit super symphatieke horloge forum.
Waar het hart niet alleen klopt voor mooie horloges maar ook voor de medemens!!
Moest het even kwijt
Heerlijk die forumspirit voor het goede doel! Volle steun aan deze actie
Om iedereen wat op gang te brengen.
Dit was een deel van het resultaat vorig jaar, het doel was horloges (voor dokters, verplegers e.d.) en schrijfgerief… (voor de kinderen) voor een missiepost in Tanzania!
Go HF!!!
Top initiatief Ide! Ik kom er eerlijk voor uit dat ik dit doel niet ga steunen, maar omdat ik mezelf nog in de spiegel wil aankijken het ik een donatie gedaan aan het Nationale Ouderenfonds. Goed bezig HF!
Akkoord. Mijn baardknippert zei gisteren nog dat gevangenen het beter hebben dan zijn moeder in een verzorgingstehuis. Dus dat is ook zeker een goed doel.