De HF kerstgedachte: hulp in Moldavië

:+1:t2: done :heavy_check_mark:

3 likes

Is hij zojuist van functie veranderd? (Er stond toch eerst barbier?)

3 likes

Eigenlijk zou zijn moeder iemand moeten ombrengen.

2 likes

Klopt helemaal. Maar ik vind het eigenlijk een (***) hipsterwoord in het Nederlands. En mijn kapper is het ook niet, want dat is een grote Surinaamse dame.

3 likes

In tegenstelling tot bij het geld uitgeven voor het aanschaffen van horloges, heb ik zonder overleg met mijn vrouw zoeven een kleine donatie overgemaakt😀.

5 likes

Super bedankt allemaal!

2 likes

Als het kleine geholpen is, is het grote bereikt!

Maar ik word altijd zeer bedroeft als ik de kerstboomlijkjes
op 2 januari weer op straat zie liggen.
Dan besef ik welk een goedkoop wegwerpfeest kerstmis is geworden.
Helaas :cry::bouquet:

En nee!! Pindakaas ga ik in mijn leven niet meer eten.

2 likes

Up!

2 likes

Gedaan!!!
Wat een goed forum is dit ook👍

3 likes

Super initiatief Ide. Toch weer een manier tussen al dat horlogegeweld om eens stil te staan bij de medemens. Omdat dit zo’n daverend succes is en deze kinnekes een ruime donatie via t forum zullen ontvangen doneer ik dichter bij huis en volg ook ik het voorbeeld van @Zulu, ook donatie aan ‘het nationale ouderenfonds’ gedaan.

6 likes

Helemaal top Ide.
Ook al een donatie gedaan naar eigen keuze.
Wij sturen al jaren geen kerstkaarten meer maar doneren het geld van kaarten en postzegels naar een goed doel wat ons op dat moment het meest aanspreekt.

Groet Bram

4 likes

Donatie gedaan.

3 likes

:ok_hand:

Gedaan.

4 likes

Klasse Bert!

Ook gedaan.

3 likes

Er zijn hier in ons eigen land nog heel veel mensen die het uiterst beroerd hebben met de kerst.
Misschien kan daar éérst eens aan worden gedacht alvorens aan het buitenland te denken.

6 likes

Ga je gang en doneer. :slight_smile: het staat een ieder vrij om te doneren naar eigen wens, of niet natuurlijk.

10 likes

Ik heb net zoveel compassie voor een gezin uit Moldavië als een gezin uit Roelofarendsveen. En zoals Seido zegt; het een sluit het ander niet uit.

7 likes

@Coinoperator

Je zal de beste intenties hebben, maar dit gaat nergens toe leiden. Kan wel weer snel escaleren tot onnodige discussie ed.

Laten we alsjeblieft gewoon blij zijn dat er iemand hier uberhaupt met iets kwam. Wellicht kun jij de volgende x een goed doel naar voren brengen die gefocust is op Nl en weer iemand anders een goed doel tegen een enge ziekte, etc, etc.

:thumbsup:

Weer on-topic!?

21 likes