Mensen helpen kent geen grenzen. Zowel letterlijk als figuurlijk niet.
Zo. Overgemaakt. Hoop dat het daar allemaal goed komt.
Wens ze succes daar.
Merci!
Done.
Nu bij de volgende NA maar wat korting vragen bij de verkoper, kan ik hem zeggen dat hij daar indirect mensen mee helpt.
Ide gaat dit jaar voor de “HF prijs voor de saamhorigheid”.
Top initiatief zowel van Candide als ThaPapper. Mooi te zien dat er veel leden hier zijn die in deze tijd van het jaar extra aandacht geven aan de mensen die het niet zo goed hebben als wij.
Fijne dagen iedereen!
Mooi initiatief, hier ook een donatie overgemaakt. Gaat aardig de goede kant op zo. The power of the crowd.
Wij hebben ook een kleinigheidje overgemaakt. alle beetjes helpen. Jammer dat dit in een weekend valt inderdaad, banken zijn dan lekker rente aan het trekken onder het mom van “wij zijn gesloten”, terwijl het notabene allemaal electronisch is.
Top idee en gedoneerd !
Hoe relatief is dan de stress over een nieuw bandje op je @HanDavinci mod ?
Okay, nog steeds heel groot, maar het komt wel iets meer in perspectief.
Mooi initiatief! En meteen gedoneerd!
Misschien mooi om hier een vaste jaarlijkse traditie van te maken? Doel dmv poll elk jaar vast te stellen?
Ja die zullen wel in hun vuistje lachen om die €250 die dit weekend extra overgeboekt is dankzij Candide
Mooi initiatief, bijdrage overgemaakt.
Top Ide, en natuurlijk ook de rest in navolging op dit.
Zoals vaker vermeld waar een forum groot in kan zijn Klasse.
Up!
Bedankt allemaal. Het topic gaat naar off-topic of wellicht zelfs op slot, @jur vindt het namelijk maar niks, zo laat hij mij zojuist weten.
Wat mij betreft een prima actie maar als het idee navolging gaat krijgen verplaats ik dit en opvolgende topics naar off topic.
Wellicht wat kil maar om te voorkomen dat het forum straks wordt overspoeld met:
- serious request
- Animal welfare
- dieren in nood
- sos kinderdorpen
- warchild
- rodekruis
- Leger des heils
- etc etc
Heb jij hier de afgelopen één andere actie zien langskomen? Je angst lijkt me ongegrond.
Off topic prima, zolang dit soort prima initiatieven maar mogelijk blijven op HF. That’s all that counts.
Daar heb je nauwelijks bereik want daar komt maar een fractie van de leden dus dat heeft niet veel zin.
Maar het is duidelijk. Forum regels boven mensenlevens.
Ah ok daar zit misschien wel wat in. Dan maar extra aandacht schenken aan het off topic draadje in de diverse aanwezige draadjes in de on topic delen…
Misschien een optie om per jaar één “goedgekeurd” goede doelen topic sticky te maken? Geeft duidelijkheid van te voren. Kan alle “wildgroei” meteen naar offtopic…
Goed plan!