Wauww die is waanzinnig vet
Dat ben ik ook, maar ik ben geen horloge.
On topic:
Mijn vriendin is net een als het gaat om de kleur geel. Sommige hebben een obsessie met horloges, sommige met auto’s en mijn vriendin met geel.
Binnenkort maar eens zoeken.
Leuk horloge !
Perfect family.
Ik krijg meestal de opmerking; Wat is dat voor horloge had je die al ? Of HEB JE WEER EEN NIEUW HORLOGE GEKOCHT😡.
Ik vindt dit jammer.
Mijn vrouw begint ook geïnteresseerd te raken, maar alleen als ik ze cadeau doe (en dan ook niet goedkoop).
Zoonlief vindt de G-Shock wel erg stoer.
kortom een smartwatch, ben nu zelf 20, heb een smartwatch gehad toen ik 13 was. Dat waren nog de tijden dat een smartwatch nieuw en revolutionair was
Tegenwoordig vind ik een smartwatch niks en heb ik de liefde&waardering voor ‘echte’ horloges
Het is zeker besmettelijk , ik heb er al veel gehad , breidling rolex seiko,s , die heb ik nog ,maar de rolexen blijven jeuken zeg ik maar , ik was met mijn vrouw twee weken terug een dagje naar amsterdam , je voelt het al aan komen natuurlijk , lopen we daar recht op gassan af , mijn vrouw zei van moet jij niet kijken ,
Dus wij voor de raam turen , opeens zegt ze van als je er zo graag een heb koop hem dan , ik zei dat ik niet naar binnen hoef te gaan omdat ik hem toch niet krijg van hun die ik wil .
De zwarte sub is niet te krijgen tegen listprijs zeg ik tegen haar , ze stond me net aan te kijken of ze water zag branden .
De besmetting begint zich hier ook te laten gelden! Mijn oudste broer is aan het kijken om een degelijke automaat te kopen en kijkt gretig in mijn verzameling wat hij kan dragen. Hij heeft momenteel één van men Russen thuis liggen en zal binnenkort waarschijnlijk nog wat komen lenen!
Mijn vriendin draagt niet dagelijks een uurwerk, nog niet in ieder geval! Ze heeft een vintage omega seamaster (vrouwenmodel) uit de jaren 60 (of 70, moet het nummer eens checken) en ik herstel voor haar een dames Seiko 5 quartz uit de jaren 80. Ze heeft al laten vallen dat er gerust nog mogen komen
Verstandig die jeugd van tegenwoordig. Mijn zoon van 20 zegt exact hetzelfde
Ik heb mn moeder aangestoken….
Probeer haar nu over te halen een 36mm Day Date kopen. Helaas heeft ze door dat ik hem dan ga dragen
Aan die variant had ik nog niet gedacht
Ik was 3 weken geleden tijdens de vakantie een dagje in Delft. Lopen we van de parkeerplaats, vraagt mijn vrouw: “moet je nog langs een horlogeboer?”. Dat zegt genoeg neem ik aan, ze heeft er helemaal niks mee
Die wou gewoon even van je af om zelf rustig te kunnen shoppen
Zeer herkenbaar!
De collectie van mijn vrouw neemt inmiddels serieuze proporties aan. Ze is echter nog geen lid hier…
Haar NA is de DJ41 Sundust
Jammer dat ik niet kan achterhalen wie mij heeft aangestoken, kan ik daar een gepeperde rekening indienen.
Nee, geen van mijn huisgenoten heeft interesse in horloges. Maar ja, mijn huisgenoten zitten allemaal in een aquarium, dat scheelt waarschijnlijk.
Laat ze dan maar lekker schoenen kopen ,en jij horloge,s , allebij je zin ,als je ervan houd ,je kan ook net doen alsof .
Nee, helaas……
Mijn vrouw vergeet 9 van de 10 keer een horloge om te doen. Zij heeft er flink veel, maar heeft geen idee welke……Zij bekijkt mijn hobby licht smalend (maar is wel zo lief mij regelmatig een horloge cadeau te doen!)
De oudste zoon (30) draagt dagelijks zijn dress-horloge bij zijn zware lichamelijke werk, het ding ziet er niet meer uit maar dat boeit hem niet echt tot echt niet.
Mijn dochter (24) draagt een Milus die zij van mij heeft gekregen en komt er bijna wekelijks achter dat hij niet waterdicht is. Zij werkt in de horeca…
De oudste van de twee jongsten (tweeling van 21) heeft het zakhorloge van MIJN grootvader. Daar is hij zo zuinig op dat hij hem niet draagt…
De jongste kreeg ooit een digitale Danish design, heeft hem nooit gedragen en we hebben allen geen enkel idee waar hij kan zijn….
Ik ben uniek. Nou ja, thuis dan… vind ik. De anderen vinden dat ook, maar dan minder positief….