De hobby is besmettelijk….

Nou, aanstekelijk is het wel een beetje, mede dankzij het onophoudelijk opdringen van mijn kant! :grin:
Vader en dochter:

4 likes

Heel herkenbaar. Agh aan de andere kant zorgt het er wel voor dat ik enigszins doordachte keuzes maak :wink:

1 like

Ik hoop echt dat die horloge hobby besmettelijk is.
Onze Axel mag rustig wennen, hier 5 weken oud! :grin:

10 likes

Fijne zondag!

6 likes

Tja, wat is besmettelijk?
Als je op vakantie gaat en je neemt wat extra horloges mee, dan krijg je dit… :sweat_smile:

Dat komt ervan als je 4 kinderen hebt.

8 likes

7 likes

Ik wist niet dat je ze ook daarvoor kon gebruiken :joy:

Tijd om wat duikers aan te schaffen? :rofl: :wink:

1 like

Dat heet in de drugscene een pusher.
Schaam je,mensen expres verslaafd maken.

1 like

Tja, de mijne (of was ik nou de hare :smirk:) heeft ook wel wat met horloges, ik heb haar ooit een Jacob Jensen gegeven waar ze nog steeds dol op is. Die gaat inmiddels ook al een jaar of 20 mee. Laatst vond ik een hele mooie vintage nivada met guilloche wijzerplaat. Ze is meer van de strakke wijzerplaten, maar deze kon ze wel waarderen. Al heeft ze wel moeite met de hoeveelheid horloges die ik inmiddels heb​:joy:

2 likes

Ik heb mijn zoon ook aangestoken. Een maand of 3 geleden zei hij opeens dat hij een horloge wilde. En dat is een mooie Tissot geworden.
Maar 1 vind ie genoeg. Zegt ie nu.

:slight_smile:

2 likes

Ik heb een van de twee vrienden zelfs eerst een gratis sample gegeven (Orient cadeau gedaan). Dat drugs handelen lijkt me wel iets voor mij idd.

3 likes

Eventjes geduld nog :laughing:

1 like

Duikers, G-Shocks, minimaal 20 bar anders gaat het helemaal mis in die 70 liter inhoud :joy:

Ja, herken ik ook. Hij had heel enthousiast mijn Seagull 1963 geprobeerd…

Uh… het is een Apple watch geworden :roll_eyes:

2 likes

Tja. Je kunt niet alles sturen :cry:

1 like

:joy: :rofl: :joy:

1 like

Gefeliciteerd!

1 like