Ik heb het eigenlijk over ALLE foto’s die voorbij komen… (of is het
…)
Weakkkkk
Hier ben ik het volmondig mee eens. Ik heb @ElChueco net nog even een appje gestuurd dat hij op moet houden met die onzin. Hij had het vorig jaar al over een DJ en nu over rust zoeken.
1+1 is DJ.
Zeer zeker waar! Heb ik ook nooit ontkend
Erik, niet Erika
36mm en 39mm kan allebei prima bij een man met niet te brede polsen. Supermooi horloge die Explorer 1.
De Explorer heeft een maat van me, die doet het niet voor mij.
Het liefst zou ik de budget Rolex van @lasteraar eens kopen, met de groene wijzerplaat.
Maar daar zit geen Jubilee aan & een fluted bezel vind ik ook mooier…
Oftewel, een DJ is the way to go, waarschijnlijk.
Iemand een mooie 17380 kopen?
Daar ga je weer.
Hij zei anus.
Heel herkenbaar, ik zit zelf ook een beetje in hetzelfde schuitje.
Ik heb alleen wel een DJ gekocht .
Helaas neemt het niet het volledige gevoel van onrust weg .
Nu wil ik namelijk een sub
En daarna een Explorer. Hee daar zijn allerlei varianten van. Daarna een GMT. Hee daar zijn ook allerlei varianten van. En daarna een Dweller. Ach, ook weer verschillende uitvoeringen.
Kortom: het wordt er alleen maar erger van.
De combi is zeker aan te bevelen
Explorer is een van de weininge rolexen waar ik nooit naar gekeken heb. Als je al een sub hebt vind ik zo’n explorer niets toevoegen.
Blauwe accenten, sword hands, nota bene crownguards en een vrij robuust ogende band. Wat mij betreft sportief
Nu al aan het trollen, de lunchpauze begint vroeg daar
Klinkt alsof je op zoek bent naar een Grand Seiko quartz.
Brawndo’s got electrolytes. Plants crave electrolytes. You need Brawndo.
Brawndo = Rolex
Electrolytes = erfgoed
Plants = WIS
Jubilee + Fluded kun je erop modden Erik
Maar zo is hij wel wat sportiever.
Ik sta zoals altijd open voor een goed bod
ben ook na een maand of 9 volledig verzadigd te zijn van alle plaatjes, koopjes, reviews, tot laat in de nicht filmpjes kijken, etc … heb lange tijd geen interesse gehad in what so ever. klokkie. maar sinds kort kriebelt het toch weer… so let de onrust maar beginnen!
Misschien is dit 'm wel gewoon. Thnx.
Uhh nee.
Wanneer je een GS hebt, zal je zeker in het begin mega blij zijn. Tot je beseft dat je 1000en euro’s in een Seiko hebt gepompt. Dont get me wrong, het is prachtig, maar ben je WIS genoeg om hier mailing aan te hebben? (GS aankoop is bijna Rolex money). Ook als one piece?
Ik was dit niet, ik beken.