de jacht is geopend

Prachtig ontwerp die Longines, heeft alles, behalve de steel bracelet, ik heb er naar zitten zoeken precies alleen maar met leren bandje

Ik heb toevallig verleden maand een vintage PR516 aangeschaft, erg leuk horloge

1 like

Staat nog eenzelfde 135.011 Genève op Chrono24 voor minder geld en volledig geserviced. Ik zeg niet wie hem te koop heeft :crazy_face:

1 like

Dit is wel wat je ongeveer zoekt. Een klassieker, oerdegelijk, mooi en stoer.

En die Gibson, een instrument is simpelweg bijna nooit ‘te duur’. Als alles goed voelt ( en vooral klinkt ) heb je er een leven lang plezier van.

5 likes

Zowel de Speedmaster als GS zullen niet aan je budgetwens hebben voldaan denk ik.indien ik er naast zit dan graag per PB de adresje :wink:

Klopt helemaal, ik heb krek hetzelfrde model verleden maand aangeschaft
https://www.horlogeforum.nl/t/na-en-op-naar-de-volgende/410449/27

Die bedoel ik!

1 like

maar de PRX zit op de shortlist jawel, die goudkleurige wijzers en markers liggen me niet zo, een Powermatic heb ik ook nog eens naar gekeken, is dan weer kan ook nog net, Gentleman eventueel …

ik heb al een jaren 80 Seastar en de jaren 70 PR516, dus nog een Tissot is misschien iets te voor de hand liggend

1 like

Ik heb de moderne remake, wel de looks maar ook de voordelen van saffier etc…

1 like

Haha, je zit er niet naast, ik ben bij een AD gaan passen, op wandeling door Brussel

1 like

PRX :thinking:

Yup, ik had er eentje gevonden zelfs, op Etsy, en niet echt een koopje, 180€ dacht ik, maar hoe dan ook, het maakt het allemaal wat lastiger, dus liefst alles in 1 keer goed

Zenith pilot

3 likes

Dit horloge heb ik 2 weken geleden verkocht aan de eigenaar van Amsterdam Time Classics. Ik zou hem even berichten of het nog beschikbaar is.

Ah ja, ik zie ju je NA post.
Zie ik het goed dat je de brush op de kast weggepolijst hebt?
Of is dat een vertekend beeld van de foto?

My babies.:heart_eyes:

5 likes

Nice!

1 like

Goed gezien, er zat een diepe kras en ik heb het horloge gepolijst

1 like

Waanzinnig mooie Zenith, had ik zelf niet ontdekt

1 like

Op Catawiki gaat over een halfuurtje een Constellation voor de bijl, heeft een niet originele seko’denwijzer