Mooi horloge zeg, gefeliciteerd
Mooi! Klassiekertje hoor!
Heel gaaf! Gefeliciteerd!
En waarom i.p.v. die altijd en eeuwige (vintage) Speedy niet een (vintage) Carrera? Vind ik echt veel gaver en daar loopt tenminste ook niet de halve horlogewereld al mee.
Toch een mooi resultaat als ik het zo zie. Leuke aankoop!
Kende ik niet, ik zit wel te kijken naar wat minder kostelijke varianten, Bulova, Seiko, Gigandet, Junkers, Citizen enz. maar die doen me weinig, en heb nog nooit een Omega om de pols gehad, ik ga binnenkort wel eens een Omega passen, de reduced uitvoering had ik het liefst, en een bijna vintage, mooi 2dehandsje.
Heb vrrleden maand een Grand Seiko gepast, altijd mooi gevonden, maar door die pasbeurt weet ik nou dat het toch niks is voor mij, misschien heb ik bij de Speedmaster hetzelfde …
Passen is altijd een goed idee! Succes met het vinden van jouw perfecte horloge!
Valt niets tegen, gefeliciteerd
Mooi zeg
Ik zit hierover na te denken, ik ga eens wat experimenteren. Ik heb ergens ee sigarenkistje vol kapotte rommelmarkthorloges …
Je doet jezelf tekort, dat ding ziet er fantastisch uit
Ook leuk!! Goede hobbies heb je…
Ziet er niet verkeerd uit voor een eerste poging, veel plezier ermee. Ik heb er zelf een keer een volledig opnieuw opgemaakt. Dat is wel netjes gelukt, alleen zijn de wijzerplaat en wijzers vrij lelijk, die zijn bij de jouwe dan weer helemaal top
Die kast spreekt me aan
Hoe heet ze?
Gewoon 325, niet bijster origineel
Leuke vondst en dat opknappen geeft toch veel voldoening denk ik
Inderdaad, het was leuk om te doen, relaxed alles met de hand, ik heb er rustig de tijd voor genomen, eerste dag zo’n kwartiertje zitten schuren en dan een dag of 4 een kwartiertje polijsten, en als bonus, ik heb eerst zitten oefenen op een rommelmarkthorloge, lag al jaren in de la stof te vangen en die is eigenlijk ook wel gelukt, plexi had zo’n diepe krassen, en die zijn zo goed als verdwenen, wacht, ik ga een fotootje maken