Ik niet. Dat was de zus van een goeie vriend van me. Hij waarschuwde mij dat ze wat kwetsbaar was, en mij kennende dat ik er niet mee moest spelen. Bleek het zelf een enorme two-timing biyotch te zijn, dus dat eindigde niet zo gezellig. Grappig genoeg was zijn perceptie van mij ook niet helemaal kosher, want ik zat er juist vrij serieus in.
Maar goed, daar heb ik het niet meer over. Het is karma, want ik had ook een ding met een dame uit Moskou, en daar was ik weer minder leuk geweest, dus ergens had ik 'm ook wel een beetje verdiend.
Vanwaar het eloquente taalgebruik?
Gezien de alhier gebezigde informele omgangsvormen is het gewoonweg adequaat uw vraagstelling met betrekking tot voornoemde paronomasie eenvoudig als volgt te formuleren: ‘Wat bedoel je?’
Als jazz fan ben ik niet vies van een dissonant. Het kon dus nauwelijks een steek zijn.
Hahaha… Tja, wat kan ik zeggen? Tot mijn veertigste was mijn leven net een soort liefdeskind van de Guide Michelin en het PABO magazine. Ik at en zat achter dames aan.
Ik moest een beetje lachen, en ben benieuwd. Zowel naar de Japanner als naar de vraag of het gaat lukken.
Jan Bert van Laren van the Hands of Time in Voorburg (Den Haag) is officieel Citizen en Bulova retailer. Hij repareert in zijn atelier dus ook beide merken. Voorheen heeft Jan Bert ook bij het Citizen service centrum Stam gewerkt begreep ik laatst van hem. Via hem heb ik inmiddels wel het eea aan onderdelen voor mijn bescheiden Citizen verzameling kunnen bestellen