De jeugd van tegenwoordig...

Zitten we gezellig bij vrienden te eten, vraagt hun zoon ineens, wat voor horloge ik om heb. Ik toon hem trots mijn IWC Annual calendar, momenteel hét horloge in mijn collectie, zegt die knaap: nee die bedoel ik niet, ik bedoel je fitness horloge aan je andere arm!..
(Een simpel trackertje van Garmin, om aan mijn 10.000 stapjes te komen…)

Nou jaah zeg…!

56 likes

Ja mooi. Gelijk terug naar de harde realiteit van de dag: de meeste mensen geven niet om horloges.

16 likes

Tja, de huidige jeugd. Geen horloge om de pols.

5 likes

Wijsheid komt met de jaren zeggen ze toch…:sweat_smile:

1 like

The audacity…

3 likes

En zo is het, uitstervend ras zijn we. :wink:

4 likes

Serieus?!

Zie :wink:
Ik zou het niet weten.

Ergens moet je nog blij zijn dat de jeugd zelfs nog maar de minste interesse toont voor iets wat die oude zakken om hun arm dragen (al is het dan zo’n Garmin dingetje…).

En neen jammer genoeg behoor ik niet meer tot de jeugd :flushed:

3 likes

Hoe gaat het nu met hun zoon??? :neutral_face:

2 likes

Ben zelf 17, en mijn vrienden en ik zijn allemaal wel geïnteresseerd in een mooie klok.

14 likes

Ik denk dat jeugd prima te vervangen is voor de huidige maatschappij.

7 likes

Ik ben 16 en als ik mn skx om heb zegt één van mijn vrienden steeds dat het een kermis horloge is😂

11 likes

Als je de originele band er op hebt kan ik me dat wel een beetje voorstellen.

4 likes

Daar heeft ie een punt. :sunglasses:

6 likes

De waarheid Ide, de waarheid!

2 likes

Bedankt iedereen voor de leuke reacties😂, ga binnenkort er maar een nato op doen.

4 likes

??

Ik ben zelf wel geïnteresseerd in horloges, mijn vrienden vinden het ook wel mooi maar ze zijn niet super erg geïnteresseerd. Nu had ik laatst een nieuw horloge gemocht voor €450. Nu is dat niet extreem veel geld, maar ik verdien gemiddeld rond de 100 euro per maand als 17 jarige. Dus mijn vrienden schrokken nogal toen ik vertelde dat hij me €450 had gekocht, maarja, hobby mag geld kosten :yum:

20 likes