De jeugd van tegenwoordig...

Ja die is wel van kermiskwaliteit he!

Als ik een SKX koop verpats ik die gemalen colablik reepjes altijd snel aan @anon50762135EV :smirk:

On topic: @mechaniekje ik vind je IWC wel prachtig hoor :ok_hand:

3 likes

Kon me niet voorstellen dat jeugd niet geïnteresseerd is in horloges. Vandaar die vraag. Uit antwoorden blijkt ook wel dat t meevalt.

Toekomstige potentie aanwezig. :+1:

Dat doe je goed, maar nu is de vraag welke heb je gekocht?

1 like

Was een hamilton, koste me €420 + een band kwam uit op €442 ofzo, maar gewoon lekker naar boven afronden om je vrienden te imponeren :wink:

6 likes

Wat voor hamilton heb je?

Die 4 a 10 middelbare scholieren hier op 17000 gebruikers hebben je overtuigd? Ik denk echt dat kantklossen populairder is in Nederland.

1 like

Harde conclusie met een waarschijnlijk hoog waarheids gehalte.

Ik denk dat t meevalt. Hoop t in ieder geval

1 like

Woorden wekken voorbeelden trekken…

Mijn zoon heeft toch meer dan 1 horloge, de meeste inderdaad wel quartz maar toch ook bijvoorbeeld een Louis Erard automaat of een Poljot 3133…

1 like

Mooi merk niks mis mee :+1:t2::+1:t2:

1 like

Ook mijn zoon van 15 is gek op horloges.
Komt misschien wel door zijn vader.:thinking:

3 likes

Das beetje t probleem tegenwoordig: teveel keuze.

Je gaf m ook 2 keuzes he. 1 aan elke pols… :wink:

PS: foto aub

PS2: van de IWC graag

1 like

Op de rikketik beurs liep toch wel wat jeugd rond hoor :grin:

Als ik zo wat nadenk over de jongeren die ik (wat) ken zijn er best wat die horloges dragen, nu niet onmiddellijk de horloges waar je hier mee zou te koop lopen maar ja… dan denk ik bijvoorbeeld aan Diesels en Fossils, maar ook aan bijvoorbeeld Michael Kors…

1 like

Ik denk juist dat de populariteit van ‘echte’ horloges onder jongeren flink toegenomen is de laatste tijd. Kijk bijvoorbeeld eens een Youtube video van @AmsterdamVintageWatches De tone of voice suggereert dat Jasper zich hiermee niet primair op pensionado’s richt :smile: en hun kanaal heeft volgens mij mee abonnees dan ‘ons’ forum leden heeft.

3 likes

Zeker waar, heb volgens mij wel eens gehoord dat Jasper zijn eigen Rolex kocht toen hij 16 of 17 was. Ik ben nu 17 maar dat geld kan ik nu niet zomaar ophoesten :crazy_face:

3 likes

Uitzonderingen blijven, maar bij mij op school zie ik naast daniel wellingtons en insert mode merk horloges weinig mensen met uberhaupt iets anders dan een fitbit on de pols

Eigenlijk is dit niet zo verwonderlijk hoor, en als al die ouwe rakkers hier eerlijk zijn zullen ze ook (de meeste toch) toegeven dat ze vroeger niet allemaal Rolex, Omega of Longines droegen. De meeste droegen een Timex of Kelton of als als ze een beter horloge hadden dan was het een Pontiac… maar de meeste van die merken hadden toen de rol van de meeste van die mode merken nu… en de meeste van die ouwe rakkers wisten toen ook niet welk uurwerk in hun horloge zat als het er maar goed uit zag dat was al heel belangrijk en je het niet vergeten op te winden had :flushed:

3 likes

Kan ik me heel goed voorstellen, en is ook niet meer dan logisch. Zit een beetje in de mens om de jeugd van tegenwoordig maar vreemd te vinden

1 like