De jeugd van tegenwoordig...

Waar een verhoging van de leeftijd voor alcohol al niet goed voor is! De jeugd heeft nu geld voor chique horloges :smile:

2 likes

Agressief?
U hebt nogal een teer zieltje.

1 like

Vanaf mijn 11e 'n krantenwijk, vanaf mijn 14e vrachtwagens wassen… Elke vakantie buffellen…

Ga maar tellen. Gaat hard hoor.:sunglasses:

Ja, als we van de ervaringen hier uitgaan kan elke behoorlijke zeventienjarige tegenwoordig een mooie Breitling om te pols hangen! :stuck_out_tongue_winking_eye:

Ja mijn ervaring is niet anders, alleen de “bakken met geld” herken ik niet.

Opnieuw slaat u een nare toon aan, ik stel voor dat u even kalmeert.

Ik weet niet waar jij het over hebt.
Maar stel voor dat we het met een pb oplossen

2 likes

Edit: Dan zou ik u graag het advies willen geven u even goed achter de oren te krabben, ik neem nog een kopje thee, proost! :v:

En een vlag.

Jammer hoor.

Ik vermoed dat je de edit van boetje nog even hebt gemist tijdens het schrijven van je reactie :wink::+1:

(dit om eventuele misverstanden te voorkomen…)

2 likes

Welke vlag?

Ik gaat slapen, moet morgen weer buffellen voor een euro of wat.:sunglasses:

2 likes

Ik hoop dat u ook plezier hebt in uw werk, dat is namelijk een stuk belangrijker, mijns inziens.

Niet mijn intentie om met “ mijn” opmerking deze discussie te veroorzaken. Kwestie van keuzes die je maakt.

Eerder genoemde zoon van mijn vrouw heeft het
” juiste”pad weer gevonden.

Betaald geen kostgeld
Heeft een goede baan
Doet geen rare dingen, zover wij dan weten
Rijdt een 4e hands ( stijlvolle) auto
Heeft een gekregen tag heuer :wink:
Dus houdt wat geld over aan het einde van de maand

1 like

Ja, dat is mijns inziens een geloofwaardiger verhaal.

In elk geval vond ik zowel vroeger als nu vrije tijd heel wat belangrijker dan geld.

3 likes

Dat is dan weer een contradictio in terminis (naar mijn mening!) :wink:
Maar als ik terugdenk aan het geld dat ik op m’n zestiende en zeventiende naar de kroeg heb gebracht en opgerookt, dan had ik ook wel wat moois kunnen kopen hoor! Dus het kan zeker wel. Nu had ik geen eens geld voor m’n rijbewijs op m’n 18e :laughing: laat staan voor een horloge

2 likes

Oh ja rijbewijs, breek me de bek niet open…helemaal op leeggelopen toentertijd…maar ik moest en zou het halen! :stuck_out_tongue_winking_eye:

Ik denk dan weer: meer voor ons.

1 like

Hoeveel lessen heb je nodig gehad dan?