De jeugd van tegenwoordig...

Voor het behalen van zijn Havo diploma voor de zoon van mijn vrouw een tag heuer aquaracer gekocht. Dolblij natuurlijk, enthousiasme na een jaar of 2 verdween net als een heleboel andere dingen :frowning: . Aquaracer belande in de kast. Allemaal vage antwoorden over waarom wel/ niet . Dus samen met mijn vrouw maar bedacht wat als,… moeders hem dan maar zelf ging dragen(40mm versie).

Lang verhaal kort te maken, heeft hem nu weer dagelijks om .en vrijwillig.

1 like

Mijn zoon is op zijn 17de begonnen met een Breitling, drie Breitlings en een Sub verder, op zijn 22ste zijn BLNR opgehaald.

Niets mis met de jeugd :smiley::+1:

13 likes

Hoeveel auto’s moet je daar niet voor wassen. Zoheee

6 likes

Kwestie van flipperen met beleid :wink:

Het is héél kort door de bocht om mensen uit andere generaties te be-/veroordelen op achterhaalde óf nog niet bestaande maatstaven.

1 like

Helemaal met je eens. Er zijn echter middelbare scholieren die geen analoge klok kunnen lezen. Feit.

Zoonlief is bankier? Het is normaal gesproken niet haalbaar voor een zeventienjarige om een Breitling te kunnen betalen, enkel na heel lang sparen.

3 likes

Een feit aangehaald zonder enige intentie?

In dat geval: 1+1=2.

Of werkt gewoon een beetje fatsoenlijke uren.
Ik had op m’n 22e al een PP kunnen kopen als ik nog thuis woonde…

1 like

Nee, jij gaat uit van een oordeel. Die was er helemaal niet, alleen de constatering van een feit. Ik kan iets persoonlijk jammer vinden zonder iemand te veroordelen.

2 likes

Wat? Wij leven denk ik in twee compleet verschillende werelden…Op mijn zeventiende kon ik na lang sparen een brommer kopen om mee naar school te rijden en dat was voor mij toen een enorm bedrag. Ik werkte toen wanneer het kon naast school bij de supermarkt.

4 likes

Man man, werken heet dat.

Toen ik 17 was kocht ik m’n eerste autov
Van 5k & hield nog zat spaargeld over. En nee, ik kreeg niks van m’n ouders. Gewoon werken, uren maken & niet elk weekend volgieten met drank…

2 likes

Ik dronk niet toen en nu ook niet, ik werkte me uit de naad en nee, ik kon geen auto kopen en al helemaal geen “duizenden euro’s” overhouden. Ik twijfel dus sterk aan uw verhaal…

2 likes

Dat mag.
Ik twijfel er echter geen seconde aan, ik was er namelijk zelf bij.:sunglasses: En ik ben echt hard opgevoed, ik kreeg niks. (Behalve kleding) mijn rijbewijs ed. Alles zelf opgehoest. Misschien eens verder kijken dan de uitmelkers genaamd supermarkten?

1 like

Wat wil je nou eigenlijk zeggen?
Mijn zoon heeft er gewoon voor gewerkt zoals @ElChueco zegt.

1 like

Niet zo agressief, ik zeg niets over of uw zoon hard gewerkt heeft of niet. Ik verbaas me alleen over wat mensen verdienen hier…

2 likes

Ik had wél een fijne jeugd. :clown_face::tumbler_glass:

5 likes

Ik haal het nu wel in.:sunglasses::rofl:

1 like

Heel knap, u heeft geluk gehad met uw baan in uw jeugd. Ik moest elk dubbeltje omdraaien.

ik draai nog steeds dubbeltjes :joy::joy::joy:

1 like