Haha melancholische post!
Zoiets had ik vroeger ook op mijn nachtkastje.
(Tegenwoordig een automatische DAB+ digitale versie )
Ja, ik in mijn recente auto ook. En was ik helemaal blij mee.
Tot ik er deze week achter kwam dat ClassicFM heeft besloten niet meer op DAB+ uit te zenden.
pannenkoeken
niet echt muziek voor āpedal to the metalā
beetje of topic:
toen ik (nu) mijn vrouw leerde kennen, 28 jaar geleden ongeveer, had zij deze cd speler van Philips, loodzwaar.
Helaas heeft ie het vorig jaar begeven en is schijnbaar niet meer te reparerenā¦
Nee, dat is juist. Maar eh, scheuren is voor jongens. Hoewel ik regelmatig door een bejaarde word voorbijgescheurd. Sommigen komen die fase nu eenmaal nooit voorbij (hoe hard ze ook rijden)
En qua muziek wordt ik dan wel weer opgewonden van de Bolero van Ravel. āPoking till sheās smokingā.
Check de film 10 met Bo Derek. Destijds zƩƩr de moeite waard.
Ach, vroegah hĆØ.

En later is het helemaal misgelopen met een collectie van dertien stukken tot gevolgdā¦
Het is later juist goed gekomen waardoor je nu een gezonde collectie hebt
Ik ben wel benieuwd wat er zoal in je collectie terecht is gekomen dan na die spijt
Wat is er daarna als eerste bij gekomen?
gebruik nog dagelijks mijn ESGE elektr. wekkertje. Stond vroeger al naast mijn bed toen ik nog naar de middelbare school ging. Paar jaar terug is het lampje er mee opgehouden, maar voor de rest nog prima werkend, zowel tijd als wekfunctie.
zo eentje dus:
Goh, uit het blote hoofd: Orient Bambino (FER24001B), Orient FFD0F001W (Senator in de VS?), Seiko SARB065, Wwoor (een goedkoop Chinees quartzhorloge), Portsea van Melbourne Watch Company, Seiko SBGA011, Omega Speedmaster DSotM, Seiko SBGR083, Rolex Submariner, King Seiko 4502-7020 uit 1971, Deep Blue Protac 1000, Omega Seamaster (Day Date) uit 1979, Bulova Accutron Spaceview 214 uit 1968 en de laatste aanwinst is de Seiko SDGM001. De Bambino, SARB065 en Submariner hebben inmiddels al een andere eigenaar. Het zijn er dus maar 12
Geweldig! Dat is ruim goed gemaakt
Mooie collectie hoor
He, net verlopenā¦