De KOFfer (Keep it Or Forward it)

Klopt, maar als het na x keer een rolex wordt staat iedereen in de lijst omdat het FiF wordt. Dan is het ook een geen KOFter meer.

Dat is vrijwel onmogelijk… rond de 35,- is er niet veel.
Een prijsstap omhoog vond ik geen probleem, en de daadwerkelijke waarde is altijd relatief.

Een Starking voor zo’n prijs in de markt zetten en toch winst maken zet je wel aan het denken.
Bij heel veel producten betaal je eigenlijk voor de merknaam.

Verrast zal @Spierbundel zowiezo zijn bij het uitpakken. Onmogelijk is het nu om te weten wat hij ervan vind…

1 like

Ik kijk ernaar uit, heb evt 2 horloges in de 100 euro categorie om in te zetten indien nodig, pakket tussen 8:30 en 21:30 morgen volgens postnl :face_with_raised_eyebrow:

Het horloge is binnen, vanavond geen tijd maar morgen komen er foto’s. Het horloge had ik zelf nooit gekocht, maar ga ik nu wel een paar dagen of dagdelen draagtijd gunnen

1 like

Roze?

De delen waarop je niemand tegenkomt?

Benieuwd naar fotos!!!

Mijn vrouw vind het een oudemannen horloge :smile:

Het voelt iedergeval degelijk en draagt best lekker.

5 likes

Nieuwsgierig

1 like

Mooi, ik ben deze avond even niet thuis, vandaar dat ik niets verklap. Morgen maak ik goede foto’s.

Mocht ik dit horloge niet houden, ben ik benieuwd wat de animo voor dit horloge zal zijn. Op elk potje past een deksel.

3 likes

Ben je al thuis? Ik lig er wakker van.

2 likes

Nog 16 minuten, dan is het morgen en komen de foto’s.

1 like

Ik ben thuis en laat jullie nog een hele werkdag wachten. Even het bandje morgenvroeg op maat maken, daarna komen de foto’s.

2 likes

Dit is nog spannender dan de halve finale van de Chamoions League gisteravond :sweat_smile:

Dus jij hebt dat gevoel ook. Ben ik niet de enigste.

Kan ook niet anders, hier is zoveel aan vooraf gegaan. Ik heb de hele nacht liggen draaien en woelen in m’n bed. Elke 5 minuten de pagina refreshen in de hoop dat het dan eindelijk zo ver was. Zou het een Seiko zijn, een Aliexpress hommage of toch een Armani of misschien zelfs een Rolex? Zo veel vragen.

1 like

Fout, fout, fout & fout.

1 like

Wat doe je ons aan man?:sweat_smile:
Ik denk dat het met een D begint.

Ik schat met een ‘G’ of een ‘S’.

1 like

Was de eerste die de “originele” KOFfer heeft mogen ontvangen en vind het idee van een totaal onbekend horloge eigenlijk ook wel erg leuk haha.

@Spierbundel wat is de lijst op het moment?

1 like

Het mooiste zou zijn wanneer je enkel foto’s plaatst wanneer je het horloge houd… en dan het verrassingseffect van de nieuwe KOFfer weer doorstuurt.

@pverstraten is de volgende… daarna is de lijst nog leeg☹

1 like

Dan zet ik mezelf weer op de lijst :+1:

Nu bij :point_right:@Spierbundel
Next:
@pverstraten
@Richz1986

1 like