De minder chille kant van Invicta

Leuk filmpje over Invicta. Zonder aannames en gewoon helder en feitelijk.

12 likes

Hijgerige titel, spreker die me als eerst toeschreeuwt “WHAT’S GOING ON!?”

Genoeg gezien. Als de rest net zo is als het intro, dan hoeft het voor mij niet.

5 likes

Kijk het maar even. Het gaat om de boodschap.
Idd lekker 2020 stijltje maar even doorheen kijken

1 like

Het blijft zo! Ik zit 'm helemaal uit! :laughing:

3 likes

Ik blief dit soort YouTube-communicatie niet. Dan maar ouderwets :stuck_out_tongue:

3 likes

Maar beter te doen dan meisje Djamilla toch?
( oei dat kwam er verkeerd uit)

Invicta? Rolex? Seiko? Ik ben nu helemaal anti-chill…

Dat mag. Ik vond het wel vermakelijk.

meisje djamila is een stuk beter te doen hoor :):blush:

3 likes

Typisch schreeuwerige Amerikaanse presentatie. Je zal zo iemand thuis hebben, denk ik dan altijd.

5 likes

Nou… :hushed: …dan maar Djamilla hoor.

1 like

Horloges, kunst, etc hebben een aantal overeenkomsten. Maar een belangrijke is dat het totaal eigen smaak is. Wat De “Time Teller” hier verteld is natuurlijk vanuit zijn bril en natuurlijk heel erg ingezoomd. Hij haalt een aantal modellen uit de catalogus van Invicta die bestaat uit tientallen verschillende modellen en roept dat Invicta alleen kopieert van andere merken zoals Rolex.

2 likes

Het is zeker vanuit zijn bril. Vintage Invicta is prachtig vind ik. Maar hij heeft wel een puntje toch?

1 like

Invicta alleen homages maakt? Wanneer je vier horloges uit een catalogus haalt waarin tientallen horloges in staan (als Invicta niet meer modellen dan dat maakt)?

1 like

Dat weet ik niet, want al bij de intro haakte ik af :stuck_out_tongue:

Als je een boodschap wilt overbrengen, moet je wel weten hoe je je publiek benadert.

Precies.

1 like

Anno 2020 gaat dat zo. Het is irritant maar dat leren ze zo op YouTube school denk ik.

5 likes

Volgende keer wanneer ik een filmpje opneem ga ik dat ook proberen. Lekker schreeuwen. Misschien dat het ervoor zorgt dat mensen abonneren…:laughing:

3 likes

Dat mag dan zo zijn, maar ik wens daar zo min mogelijk mee geconfronteerd te worden.

2 likes

Die 16570 rip-off is echt pijnlijk… wat een k*tmerk. Die sub kloon is al genant (maar vindt iedereen tof want heeeeel goedkoop), maar dit is echt tenenkrommend.

Noot: ik heb een 16570 dus heb een gekleurde bril op.

:kissing_heart:

7 likes

Welke bedoel je? Deel eens plaatje van die rip-off en het origineel?:grimacing:

1 like