De minder chille kant van Invicta

Nee. Iedereen weet toch hoe een rolex explorer 2 ref 16570 eruit ziet?

3 likes

Dat is van alle tijden. Ik zat vroeger op school met een Djamilla en haar broertje Djeremy :joy:

1 like

Die tientallen andere noemt hij oversized monstrosities in het begin van het flilmpje

2 likes

Het is gewoon een hetze van dat Youtube ventje.
En hup, alle Invicta-haters komen weer onder hun steen gekropen… :slightly_smiling_face:

1 like

4 likes

Die Invicta is veel mooier met die rode tekst.
En ook nog eens direct leverbaar !

3 likes

En geen pukkel op het glas. Doe mij die Invicta maar, dan kan die Rolex naar Djeremy de autohandelaar.

6 likes

Die maken ze niet meer. :ok_hand:t2:

Die Invicta is cool.

Certified design :open_mouth:

1 like

Wauw, dat zoiets mag :joy:

1 like

Ik was in de veronderstelling dat die niet meer geproduceerd worden. Ach nooit op zoek geweest naar dit model.

1 like

Dat zijn onder andere die oversized dingen inderdaad. Maar dat is ook de doelgroep waar ze op focussen.

Dan zouden ze toch die nagenoeg 1op1 designs wel mogen skippen toch? (Alhoewel het wel genoeg zal verkopen en het klaarblijkelijk wettelijk gezien ook wel zal mogen, want anders waren ze al wel uit de catalogus gehaald :blush:)

Ja prima toch,:+1:
Ik attendeerde je erop dat hij niet alleen de kopieen maar ook de andere geclassificeerd had.

1 like

Natuurlijk zouden ze die ik hommage dingen kunnen skippen. Tjah, maar blijkbaar verdienen ze daar ook nog iets aan. Dat zal denk ik de reden zijn dat ze dit niet doen.

1 like

Leuk toch ?
En als iemand de ‘echte’ wil, lekker kopen dan.

Met name omdat ze veel goedkoper zijn dan Steinhart, Squale of andere merken die bekend staan om hommages.

1 like

27 seconden en toen :face_vomiting:

1 like

Hoezo eigen smaak? Invicta had toch zelf besloten om dit soort rip offs te maken? Dat Invicta een hommage maakt van een Submariner snap ik nog wel… Maar een rip off van een Seiko Samurai met een Seiko uurwerk erin gaat mij ook echt te ver. Ik koop veel liever een Seiko of een Casio dan een Invicta.

Ik zal hier wel commentaar op krijgen; maar wat is het met rolex bezitters dat ze zoveel moeite steken in het bashen op alles wat (veel of weinig) lijkt op een rolex?
Deze beste man is geen uitzondering. Mijn advies; maak je niet zo druk om wat anderen dragen en geniet van je eigen horloge.

1 like