De minder chille kant van Invicta

Bedoelde eigenlijk de eigen creaties. Zoals:

3 likes

Die Timeteller vindt zichzelf tegenwoordig (zelfbenoemd) expert na een aantal zelfgedraaide horloge filmpjes op YouTube. :expressionless:

Verder kan ik op deze plek nog even gaan Invicta- bashen maar ieder zijn ding.

Ja maar daar gaat dit filmpje niet over haha.

Die Rolex van hem is ook maar een ouwe rammelbak met geoxideerde wijzers! :face_with_raised_eyebrow:

Aha, dus het probleem is dat Invicta hommages maakt en dat daarom iedereen een hekel heeft aan Invicta?

Nee hoor… het gaat niet om ‘hommages’. Hij draagt zelf ook een invicta ‘Sub’, dus daar het niet om. Het gaat hem meer om de rip off modellen. De Explorer 2 en de Seiko Samurai rip offs kan je geen hommages meer noemen in mijn ogen.

1 like

Je weet wat een clickbait titel is?

Ik vind het wel een probleem als een merk een hommage maakt in dezelfde prijsklasse als waarin het andere merk opereert. Dan heb je zo weinig respect voor het andere merk. En toch wil je dan hun designs gebruiken om zelf geld te verdienen. In dat process steel je klanten van het andere merk.

3 likes

@Brodie had je bewust voor ‘chille’ gekozen in je titel omdat je wist dat de advocaat van Invicta @Chillekasper alles zou gaan verdedigen hier? :joy:

5 likes

Uiteraard!:innocent:

Jongens! Moeten we nu echt aan de hand van zo’n filmpje de echte discussie aangaan? Noemt de man / zelfbenoemde expert echt alleen feiten en is hij echt onbevooroordeeld? Ammehoela. Volgend draadje maar weer.

1 like

Zal wel erg stil worden als er alleen nog maar feiten op HF gepost mogen worden :smile:

7 likes

Hij laat gewoon wat plaatjes zien als voorbeelden, veel meer niet eigenlijk.

2 likes

Zolang ik op dit forum rondstruin heb je een “kamp voor” en een “kamp tegen” :wink::smile:

Mijn arme ogen…

5 likes

The Time Teller. I didn’t invent time I just tell it. Super oneliner en ook wel interessante horloge filmpjes.
Wat betreft Invicta. Het merk bedient natuurlijk the lower end of the watch market en het grote geld wordt natuurlijk wel verdient met schaamteloze kopieën waarvan die Explorer II hommage wel echt tenen gekrommend is en de tekst certified design als een lul op een drumstel slaat. Maar achja sommige mensen dragen ze met plezier en hebben er lol van. Ik heb liever dat iemand een Invicta Certified Design Explorer II draagt dan een regelrechte replica.

3 likes

Vintage Invicta mag er best zijn, moderne Invicta is onacceptabel en mag wat mij betreft de prullenbak in.

2 likes

In Victa we trust.
En nu iedereen naar de topic van Jasper! Rolex is het beste merk van de wereld.

Mooie tijden!

2 likes

Wist je dat er ook nog een derde optie is? Een door een merk zelf ontworpen horloge.

Alsjeblieft niet, ik gebruik je video’s om in slaap te vallen :wink:. Maar serieus, ik vind je video’s leuk om naar te kijken :+1:

1 like

Zelfkastijding als tijdverdrijf. Wat die lockdown toch met mensen doet … :man_shrugging:

1 like