De miskleun van 2024 🙄

Die is dan waarschijnlijk ook via Gassan naar Zwitserland geweest voor een fix en een beurtje… :stuck_out_tongue_winking_eye:

4 likes

Miskleunen zat, maar dat waren geen horloges.

7 likes

Er staat nog een 5513 in het blauw.

dat maakt ons toch wel benieuwd… :wink:

Märklin?

1 like

Ik hou van ana-digi, maar het waren niet mijn verwachtingen :face_exhaling:

13 likes

In het verleden had ik ook regelmatig miskleunen. Dit jaar heb ik wat langer nagedacht over mijn aankopen en is er niets echt fout binnen geslopen.
Wat ook ergens wel jammer is. Soms moet je ook echt iets kunnen uitproberen…

Jouw miskoop is 1 van mijn tofste aanwinsten dit jaar. :grimacing: Zeker geen perfect horloge. Zo kan ik je ivm de lugs wel volgen. Ook al vind ik het echt goed meevallen op je foto. Maar ik val in herhaling.

Als het over de kleur gaat, ziet de Hermétique er bij mij meer uit zoals op deze foto en niet zozeer als op jouw foto.

Zie die lugs eens vliegen bij mij… :joy:

12 likes

Toch wel blij dit te lezen, de Hermetique had zich intussen een weg gebaand naar de top van mijn verlanglijstje, vooral vanwege de kleur :sweat_smile: Zal hem misschien eens passen als ik in Parijs ben om die lugs te bekijken.

3 likes

Exact dit had ik dus met mijn PRX. Kon er niet aan wennen.

2 likes

Bulova 96B371. Zag er op de plaatjes en filmpjes mooi uit, maar in het echt als een kermishorloge. Zelfs de slechtere Pagani zien er beter uit.
De smooth second hand zag je ook niks van, want alleen de kleine wijzer was de secondewijzer.
De chronowijzer was niet als secondewijzer te gebruiken, zoals bij sommige modellen wel het geval is.

Is ook retour gegaan.

IMG_0128

5 likes

Is dit een integrated bracelet feature soms?

Vreemd dat de secondenwijzer van de chrono er niet aan gekoppeld zit, had dat echt wel verwacht.

Ik denk het.

En het 70’s design

Ja inderdaad. Ik ging er vanuit dat deze dat ook kon, omdat er modellen zijn waarbij je de grote chronowijzer wel als secondewijzer kan gebruiken.

1 like

Deze

Gekocht van forumgenoot, mankeerde wel een ietsiepietsie, naar mijn horlogemaker gebracht om weer 100% te brengen was nog net geen €1000

Mooi horloge hoor, maar economisch gezien de zeeperd van 2024 en persoonlijk van alle tijden zolang ik deze hobby doe :expressionless:

7 likes

Zijn chronografen net als luxe auto’s?

Leuk als je er de centen voor hebt en/of als ze nog in de garantie zitten?

:thinking:

1 like

Van deze had ik spijt, via catawiki gekocht, zag er op de foto’s wel mooi uit maar in het echt een beetje cheap… fijn kunnen verklatsen op vinted met een paar tientjes winst gelukkig. Lillek ding :joy:

7 likes

En hier nog een waar ik spijt van had, wederom op foto’s prachtig mooi en even gedragen maar toch niet mijn ding. Dus weer verklatst…

7 likes

Hier gekocht voor de zomer vanwege de frisse kleur.
Maar veel te zwaar, met een zwarte leren band die te dun was en een veel te dikke blauwe.
Omdat ik hier nog niet mag verkopen heb ik maar verkocht op MP met een klein verlies.
Was al niet duur, dusmkon er nooit veel op verliezen :joy:

4 likes

spinnaker 50 phantoms, in theorie leuk. Maar in praktijk deed ik hem amper om, was ik snel uitgekeken op het design en was de kast met 44mm me eigenlijk te groot en te lomp.

8 likes