wat was jouw miskoop van het jaar?
deze had ik niet moeten doen: kleur heel anders dan ik dacht, scherpe randen aan de kast en lugs die in de lucht zweven als het horloge op de pols ligt
wat was jouw miskoop van het jaar?
deze had ik niet moeten doen: kleur heel anders dan ik dacht, scherpe randen aan de kast en lugs die in de lucht zweven als het horloge op de pols ligt
Mooie wijzerplaat, maar daarmee is alles gezegd. Lelijke platte kast, veel te brede band en slechte sluiting
Dat lijkt me nog het ergste!
hoe komt het? De kleur, formaat? Zit niet goed?
Toch niet subtiel genoeg denk ik.
Kun je lastig beoordelen op een foto.
Zonder de de topic titel te lezen, had ik gezegd: “mooi horloge, mooie dial, veel draag plezier!” .
Maar zwevende lugs is 3 keer niks.
Dit jaar was niet echt een jaar van miskopen. Hooguit deze:
deze had serieus onderhoud nodig en dat kostte meer dan het rotding zelf. Ben er wel superblij mee.
Of deze:
Een IWC; ik wilde die al zo lang. Nu draag ik 'm nauwelijks, omdat ik 'm eigenlijk ontzettend saai vind.
Een Porsche Design 6500. Draagt licht, leuke kleurcombinaties, maar die band…
Maar echt miskopen? Nee. Als ik ze om heb denk ik: YESSSS!!!
Ik heb vĂłrig jaar pas echt een miskoop gehad:
Lomp. Dik. Log. Totaal niet comfortabel. Ik hield, houd, van grote horloges maar dit is echt te gestoord. Ik overweeg verkoop, al sinds ik 'm heb. Maar dat uurwerk… Seiko NE88. Handig om achter te hand te hebben voor spare parts.
Een sailcloth van ali. Maar ach voor die paar euro.
Christopher Ward Celeste C63
Leuk voor de donkere dagen, met dat aventurijn glas, dacht ik. An sich een mooi horloge voor een redelijke prijs. Het bleek een vetmagneet te zijn, met een kroon scherper dan een fileermes.
Na maanden in de kast gelegen te hebben kwam er een nieuw baasje op zn pad.
Die is toch best fraai?
Je moet minder eten Bluffie.
en een nieuwe cashmere trui kopen…
…of gewoon ff een bruine trui breien…
De prx quartz zit een level hoger…
is dat de band dan?