Ik houd van typografie en horloges. Dus dit leek me een tof ding. Zodra ik hem uitpakte was ik teleurgesteld. Goedkoop aanvoelende kast en band, zeer fragiele dunne wijzers. En mijn vrouw vond het helemaal niks

Deze CW Peach. (In 38mm te groot voor mijn pols sowieso) Leek me wel fun horloge maar zeker in combinatie met de goedkoop aandoende rubber band erbij oogde dit meer als een leuk cadeau voor je nichtje van 5 ofzo.
Waarom vind je de Edox niks? Ik vind hem er wel mooi uitzien.
Oef, die kroon lijkt me ook wel een euhhh, uitstekend gevaar.
Ben ook wel benieuwd eigenlijk
Die holle wijzers, rare indices, het is het allemaal net niet.
Kopen?
Same , krijg daar echt zoโn kermis 5 euro (op je muil gauw ) horloge gevoel bij. Merk wat op de wijzerplaat staat maakt dan echt niet uit.
En dan 4k euro neerleggen . Nah, ik kan daar niet blij van worden.
Miskleun : Apple Watch Ultra . Kostte me 1k euro maar draag hem nooit. Ik kan niet meer al die notificaties handelen. Draag alleen analoog nu.
Kan ik ook niet zo goed tegen.
Piepdozen zijn jullie. Vanaf 1950 tot 2000 de standaard geweest.
Nee, dat snap ik.
Ik ook.
Gooi m eens op zwart leer. Hij oogt nu saai vanwege de stalen band.
Gelukkig was iemand op marktplaats er wel blij mee.
Een miskleun vind deze niet. Maar ik ben wel blij dat ik de Seestern heb gekocht en niet direct een Doxa.
Want ondanks dat ik het een mooi horloge vind, mis ik de bekende โklikโ. Het kan ook zijn dat het in een groepje nieuw aangekochte horloges terecht kwam waarvan de andere veel meer draagtijd krijgen.
Ik kijk het nog even aan maar waarschijnlijk gaat ie toch het nest verlaten.
ik vind de band mooier dan de kastโฆ
Aha, jammer is dat dan he.
Nou, ik loer wel eens naar skindivers, maar naast dat ik eigenlijk niet van de vintage/ retro look ben (ondanks de net vertrokken Speedy), zou ik dan wel voor een vintage model gaan, bijvoorbeeld een Tissot.