De miskleun van 2024 ๐Ÿ™„

Ik houd van typografie en horloges. Dus dit leek me een tof ding. Zodra ik hem uitpakte was ik teleurgesteld. Goedkoop aanvoelende kast en band, zeer fragiele dunne wijzers. En mijn vrouw vond het helemaal niks :joy:. Direct weer retour dus.

10 likes

Deze CW Peach. (In 38mm te groot voor mijn pols sowieso) Leek me wel fun horloge maar zeker in combinatie met de goedkoop aandoende rubber band erbij oogde dit meer als een leuk cadeau voor je nichtje van 5 ofzo.

13 likes

Deze ook, hier had ik moeten stoppen met wijzerplaten met een werkje erin en Seiko

5 likes

Waarom vind je de Edox niks? Ik vind hem er wel mooi uitzien.

4 likes

Ja, @Blufkakel, hoe zit dat?

3 likes

Oef, die kroon lijkt me ook wel een euhhh, uitstekend gevaar. :wink:

Ja @Blufkakel waarom eigenlijk? Verklaar je nader. :grimacing:

2 likes

Ben ook wel benieuwd eigenlijk :thinking:

2 likes

Die holle wijzers, rare indices, het is het allemaal net niet.

Kopen?

5 likes

Same , krijg daar echt zoโ€™n kermis 5 euro (op je muil gauw ) horloge gevoel bij. Merk wat op de wijzerplaat staat maakt dan echt niet uit.

En dan 4k euro neerleggen . Nah, ik kan daar niet blij van worden.

Miskleun : Apple Watch Ultra . Kostte me 1k euro maar draag hem nooit. Ik kan niet meer al die notificaties handelen. Draag alleen analoog nu.

3 likes

Kan ik ook niet zo goed tegen.

Piepdozen zijn jullie. Vanaf 1950 tot 2000 de standaard geweest.

2 likes

Hilarisch te groot, een stuk recht staal op de pols, sluiting die ergens een de zijkant van de pols uitkwam en dus ongemakkelijk. Jammer want verder een baller uitstraling.

6 likes

Dit is het eerste horloge dat ik hier deelde. Casio Edifice. Groot, lomp, dik en veel te veel functies die ik toch nooit gebruik. Ik heb hem hier geruild tegen iets anders en degene die hem heeft mogen ontvangen heeft hem ook alweer verkocht.

Zie hierboven. Ik denk dat het veilig te stellen is dat Casio het niet zo doet voor meโ€ฆ

Op zich niets mis mee maar de klik was er niet.

5 likes

Nee, dat snap ik.

5 likes

Ik ook.

2 likes

Gooi m eens op zwart leer. Hij oogt nu saai vanwege de stalen band.

1 like

Gelukkig was iemand op marktplaats er wel blij mee.

2 likes

Een miskleun vind deze niet. Maar ik ben wel blij dat ik de Seestern heb gekocht en niet direct een Doxa.
Want ondanks dat ik het een mooi horloge vind, mis ik de bekende โ€œklikโ€. Het kan ook zijn dat het in een groepje nieuw aangekochte horloges terecht kwam waarvan de andere veel meer draagtijd krijgen.
Ik kijk het nog even aan maar waarschijnlijk gaat ie toch het nest verlaten.

2 likes

ik vind de band mooier dan de kastโ€ฆ :wink:

2 likes

Aha, jammer is dat dan he.

Nou, ik loer wel eens naar skindivers, maar naast dat ik eigenlijk niet van de vintage/ retro look ben (ondanks de net vertrokken Speedy), zou ik dan wel voor een vintage model gaan, bijvoorbeeld een Tissot.

2 likes