Nee dof en triestig… helaas
Wat gaat hier precies mis?
Euh…?
In real life… Verkopen?
Nah
.Meen je dat nou?? Je was er zo gek op.
was dan misschien voor de blauwe versie gegaan
Ik vertel binnenkort wat mijn miskoop van het jaar was. Eerst even afwachten hoe mijn Paypal claim uitpakt.
Koop een SLA033. Ok, een stuk duurder, maar heel erg goed afgewerkt. Het beste van alle Uemura versies, vergelijk vooral ook de achterkanten maar eens. De SLA033 staat op een eigen niveau.
Ok, ik heb de mijne ingeruild op een Grand Seiko
Tot ik hem 24u had… veel te saai voor me
nee ff serieus ik overweeg een vergelijkbare omega 300 23430412103001.
ik twijfel over het draagcomfort. ben bang dat het te log/zwaar is voor mijn 18cm polsje.
komt misschien ook omdat ik gewend ben veel vintages te dragen van 36 tot 39mm
Drie jaar gefantaseerd over deze en gewacht op het juiste moment om er een aan te schaffen. Precies toen ik de collectie aan het verkopen was voor één mooiere kwam die langs. In de schemer gepast ‘daarom grijpt die me niet, in het licht zometeen blaast’ie me omver’. Neup. Alle schitteringen ten spijt en wau dat zijn er flink wat, voel ik er veel te weinig bij voor zo een duur ding. Geen probleem, dit wordt een eeeaaasyyy catch/release! Daar zijn we dan, bijna vier weken later
Mega, mega mooi. Superelegant. Het horloge waar je verliefd op wilt zijn want understated, bandenslet, elegant en toch sportief. De ultieme daily. Het beste uit Japan. Maaarrrjaah. Het hartje wil wat het wil
Dat had ik je ook wel kunnen voorspellen
Smaken verschillen, en ik vind heel, heel erg weinig horloges écht mooi, maar dit is voor mij echt de horror om de pols
Voor mij 1 van de beste horloge aankopen van de laatste jaren🫶🏻
Ik vind dat nog steeds met afstand de gaafste GS.