Dat had ik je ook wel kunnen voorspellen
Smaken verschillen, en ik vind heel, heel erg weinig horloges écht mooi, maar dit is voor mij echt de horror om de pols
Voor mij 1 van de beste horloge aankopen van de laatste jaren🫶🏻
Ik vind dat nog steeds met afstand de gaafste GS.
Ja jouw NA / motivatie gelezen.
En ik snap t. Maar dan toch liever explorer 1.
Gouts & couleurs
Deze op leer is mijn persoonlijke derde mooiste aanwinst van het jaar, achter een Longines Master Collection Retrograde en mijn NTH.
Deze dan denk ik😜
Miskoop in de zin van dat ik er veel minder plezier aan beleefde dan vooraf verwacht:
Kan helaas alleen maar deze zijn.
Deze voor het sporten besteld, lijkt er wel op. Voor 80,- dik tevreden mee.
Mijn grootste miskoop van 2022 was juist een horloge die ik van @GMTplus1 gekocht heb Deze montblanc, ik heb nog nooit zo weinig met een horloge gehad. 1 dag gedragen. Paar maanden over gedaan om m weer kwijt te raken. Vanaf dat moment altijd eerst passen en dan pas kopen.
Toch beter een groene at erbij genomen.
Toch niet die aankoop uit Japan die ‘kwijtgeraakt’ is?
Loopt dat nog steeds?
Helaas toch geen klik mee gehad en weer verkocht. Ondanks dat als ik artikelen en filmpjes erover zag ik het een heel erg leuk horloge vind.
Gaat misschien beter zijn naast mijn smpc
Gestolen uit het sorteercentrum. Nee, die is vrijwel direct vergoed.
De Murph! Lug to lug te groot, geen AR coating, geen datum. Pracht horloge om naar te kijken, niet om te dragen.
Als ik ooit de 38mm voor een goede prijs kan kopen probeer ik het opnieuw
Het geduld voor een mooie vintage 806 was op en toen presenteerde Breitling een nieuwe Navitimer. Op papier had ie veel voor zich, maar eenmaal om de pols was de klik er niet.
Niet perse vanndit jaar, maar deze Oris BC4 chrono was prachtig, maar met stalen band net n scheepsanker
150 gram is voor mij toch n no go area
Ik denk dat een paar van je bedenkingen ook voor mij zouden opgaan. Dus ik zal me maar met jouw wijsheid behoeden van een miskoop in 2023
Deze 116610LN begin 2020 is mij verkocht als zgan. De lugs bleken ongelijk en bol gepolijst, dus helaas afscheid moeten nemen…
Het was gelukkig een betaalbare aankoop van €125, maar ik heb er uiteindelijk geen klik mee gehad. Geen idee waarom… misschien toch omdat het een Quartz is?
Hij ligt keurig opgeborgen in een etui in een verhuisdoos in de opslag, maar welke verhuisdoos weet ik zo niet. Geen zin om te zoeken, maar als ik hem weer vind gaat ie naar het blauwe.
Interesse? Laat maar weten via pb en ik ga zoeken. Batterij is wel leeg vandaar dat die in een verhuisdoos terecht is gekomen ipv bij de andere horloges.
Dat zal vast ja, beter niet eentje kopen dan… Maar ik was echt onder de indruk van de afwerking van de SLA033.
quartz bashen hoeft toch niet meteen? van een horloge van 125,- kan je niet meteen de wereld verwachten, daarom zijn G-Shocks van plastic gemaakt