Even gerekend voor de handige klusser …
Op de Zenitar Ebay shop koop je
5 kasten,
5 bezels,
9 dials,
2 rubberbanden,
Voor minder dan 300 €.
Hiermee kan je 450 verschillinde versies knutselen.
Dan nog enkele Nato’s …
Even gerekend voor de handige klusser …
Op de Zenitar Ebay shop koop je
5 kasten,
5 bezels,
9 dials,
2 rubberbanden,
Voor minder dan 300 €.
Hiermee kan je 450 verschillinde versies knutselen.
Dan nog enkele Nato’s …
Jammer eigenlijk dat er op Catawiki zoveel geboden wordt voor zo’n bij elkaar samengeraapt horloge…
Daar klopt idd niks van, verkeerde wijzerplaat en in ieder geval een verkeerde minuten wijzer. : Er hoort ook geen datum aanduiding op dus er zal ook wel een ander uurwerk ingezet zijn. Hij hoort er zo uit te zien
[URL=http://s376.photobucket.com/user/fransbeijer/media/a1_zpsxd6ce07p.jpg.html][/URL]
Ik ben ook overstag gegaan Leuk werkhorloge! Ben werkzaam in de scheepvaart, dus vond hem erg toepasselijk. Gelijk een oranje en zwarte tropic + meshband bijbesteld voor 27 dollar
Hoe kunnen ze het maken voor 55 dollar, en dan nog 10 jaar garantie ook…
https://images-na.ssl-images-amazon.com/images/I/51Iu3vdzg8L.jpg
Lopertje, ik sta paf!
Gefeliciteerd
Haha, dank je, de andere is nog te koop, dussss…
Die van Catawiki lijkt inderdaad niet bepaald origineel. Had er ook niet CCCP op de wijzerplaat moeten staan in plaats van Russia (in het Russisch)?
Klopt niets van, minutenwijzer niet origineel en ook is de datumaanduiding weggewerkt, zit er wel een uurwerk in?
in die van catawiki zit zo te zien een 2416 uurwerk maar er zou een 2409 in moeten zitten, 60 euro is ook aardig aan de prijs, met een beetje zoeken vindt je een originele voor aanzienlijk minder op Ebay.
Waarschijnlijk een 2414 in een kast voor de 2409, daarom de wijzerplaat naar eentje met datum gewisseld en is niet de stalen kroon zoals bij dit model hoort aanwezig. Minutenwijzer van een compleet ander model.
@Bert1 ja
Hee leuk, mijn oude horloge. Er wordt goed voor gezorgd zie ik, fijn om te zien.
Gisteren maar eens gek gedaan, en 2 automatische russen gekocht, een Amphibian Classic 710432 met Nato strap, zoiets als deze:
En een een Komandirskie 350514 met standaard lederen band:
Nou, bij mij kwam vandaag de postbode langs met mijn nieuwe Vostok, tenminste dat dacht ik…
Ik maak de verpakking open, doosje open en… GEEN HORLOGE.
nondeknetters, is er ergens uitgejat waarschijnlijk.
Even denken hoe ik dit aan moet pakkken (postnl? ebayverkoper? paypal?)
Had een Casio gekocht in Singapore, en bij mij is het pakketje helemaal niet op komen dagen. De tracking hield op ergens tussen DHL en PostNL in. Zowel DHL en PostNL konden niet zeggen waar het pakket was. Niet helemaal dezelfde situatie natuurlijk. Maar ik heb contact opgenomen met de verkoper op ebay(was heel behulpzaam - kon er verder ook niets aan doen natuurlijk), en uiteindelijk als geschil aangemeld op ebay en via paypal m’n geld terug gekregen.
Sowieso ben je met paypal verzekerd, dus ik denk dat het wel goed komt.
Ter info, het was dit horloge wat ik gekocht had:
ik heb geen inhoudelijk advies over wat verstandig is.
Weet wel dat het heel belangrijk is zo snel mogelijk fotos te maken van de lege doos(hoe dom het ook klinkt).
Scherp gezien, er loopt er nu nog eentje, staat nog op 1€, buitenkansje voor de echte Vostok Amphibia fan
Een 420 “Zissou dial” nice!