De mooiste skeleton pocket watch? (tattoo)

dapper, ik zou het nooit durven…

Inderdaad. Je moet de artiest met een schets of idee laten komen. Dat is de kunstenaar en die heeft z’n eigen visie en werkwijze. Als jij weet wat je wilt kun je gerust een voorbeeldje meemenen, maar exact weten wat je wilt resulteert vaak in een teleurstelling omdat het vaak niet de stijl is van de tatoeerder. De portfolio van de artiest moet je aanstaan en samen maak je er dan wat tofs van.

6 likes

Heb al m’n tattoo’s zelf getekend en laten voorbereiden om te prikken door de artiest!

1 like

Toen je 12 was? :smile:

6 likes

Rachel is ook erg goed ja, wachttijd is bizar.
Ik weet niet of je bekend bent met Bianca? Ik heb gehoord dat zij ook erg goed is. Vandaag was er iemand uit België komen rijden om bij haat te worden getatoeëerd.

Plaatjes zoeken was op aanvraag van dr artiest. Veelal gebruiken ze het als voorbeeld of trekken ze het over. Zie dit vrijwel altijd.

@red
Mooie klokken! Alleen veel klok en weinig uurwerk, maar bedankt voor het tonen!!

@25tien
supervet! Helemaal als je het zelf hebt getekend. Dat is wel bijzonder.

@Jeffreyh1984
Zoals hierboven vroeg Bianca of ik voorbeelden mee kon nemen. Vooral met hele gedetailleerde plaatjes is een voorbeeld wel makkelijk.

Dit was ongeveer wat ik ook bedoelde!

Ja ik begrijp het nu inderdaad, tnx! Goed idee. Het gaat sowieso zoiets worden. Lijkt me een perfecte oplossing.

O ik dacht dat je op zoek was naar een “dit moet het worden” ontwerp. Dan heb ik niks gezegd :sunglasses: Maar een search op Google naar clock tattoo levert wel veel toffe voorbeelden op! En je zou 1 geboortetijd kunnen laten aangeven door de wijzers en de andere als calibernummer op het uurwerk (dus ipv ETA2824 de initialen en geboortetijd van je zoon/dochter)

Sweet, vet idee!
Al vind ik dubbele tijd met subdial ook mooi.
Ga ik over nadenken. Tnx!

Ik heb weinig toe te voegen over een ontwerp en ik heb zelf 70+ uur aan tattoo’s, maar ik zou het afraden om hem op de onderarm te doen. Bij mij zul je ze niet zien.

Maargoed, eigen keus natuurlijk :sunglasses:

why?

Zodat een ander hem niet ziet en je in overhemd met korte mouw of een polo nog netjes voor de dag kan komen. Maar zoals ik zei; dat is persoonlijk.

Overhemden met korte mouw zijn erger dan een tattoo op je onderarm :stuck_out_tongue_winking_eye::joy:

16 likes

Ja, mijn headmanager is het daar helemaal mee eens.

Nee zegt me niks. Welke studio werkt ze? Lilian dekker van the art company is van een vergelijkbaar kaliber. De keuze is reuze!

Ik heb daar geen problemen mee. Iedereen op het kampie zegt dat ik het best kan hebben…

Hehe, nee dat maakt mij niet uit. We leven in 2017 en tattoo´s worden meer en meer geaccepteerd. Vroeger had ik lange mouwen moeten dragen op het werk, inmiddels is dit ook oké. (voor nu tenminste).

In het ergste geval als het weer omslaat moet ik weer lange mouwen aan. Dit neem ik voor lief.

1 like

Ja, dat is het lastige. Op een gegeven moment moet je een keuze maken en ervoor gaan, denk ik.
Bianca staat hoog aangeschreven en heeft toen ook mee gedaan met een tattoo programma. Wellicht kan je wat werk van haar opzoeken en je mening geven? Wat ik zie ziet er onwijs mooi uit.

Eigenlijk is dat best jammer. Elke huisvrouw of voetballer zit nu onder. Vroegah toen het nog voorbehouden was aan zeelui en criminelen was het ontzettend spannend en bad-ass om een tattoo te nemen. Nu is het spannend als je iemand ziet zonder tattoo :yum:

6 likes

Gerrit van Tattoomania is geweldig (Apeldoorn)
http://tattoomania.nl/albums/Tattoos-we-made

en Lyzan van Dapper Tattoo vind ik supertof. Ik ga een keer naar haar toe, haar vrouwelijke touch ziet er erg verfijnd uit.

Edit: eerst ga ik mijn eigen voeten volknallen met mijn pasverkregen coilmachine. De naaldjes en inkt zijn onderweg :sunglasses:

Ervaring? Hell no, hit and miss baby :sunglasses:

1 like

Heb je echt een machine gekocht?