De mooiste skeleton pocket watch? (tattoo)

Yessir, kleine naaldjes en één magnumnaald zijn onderweg samen met een paar kleurtjes Eternal inkt.

1 like

Hij heeft zelfs een paar m2 huid gereserveerd bij me! :wink:

Eersteklas frenulum?

2 likes

Gruwelijk!
Je moet het maar kunnen-durven-willen :joy:

1 like

Benieuwd naar het verslag!

1 like

Gewoon voor de fun. Ik heb teveel tattoo’s om me druk te maken over een paar kleine plaatjes op de voeten. Ze zeggen dat met elke nieuwe tattoo de grens weer lager is. Bij mij is die inmiddels wel weg.[quote=“RBK, post:45, topic:118591, full:true”]
Benieuwd naar het verslag!
[/quote]

Kan nog wel even duren. Er is één ding wat ik wil kunnen, en dat is strakke lijnen maken. Oefenen op aliexpress nephuidjes. Kan ik dat, klapper ik de voeten vol met leuke kleine plaatjes en kleur ik ze in :smile:

goedkoper dan kipfilet!
Met name weten hoe je diep je moet gaan is wel handig.

Het enige waar ik nog tegenop zie is die 2 weken smeren met bepanthen. Van het idee dat ik m’n vette arm/borst/ribben weer in een hemd of shirt moet wurgen krijg ik al kippenvel :nauseated_face:

Wat dacht je van je bed…

1 like

Smeren heb ik nog nooit gedaan. Gewoon oud-hollandsch opdrogen!:muscle:

Ik draag Primark kleding in die weken en dan gebruik ik bepanthen voor babies, daar zit nog meer olie in. Dan hoef je niet ellendig lang te blijven smeren. En daarna die kleding de ton in.

Hahaha of 's ochtends met flinke kracht het dekbedovertrek weer van je lichaam af moeten trekken omdat het vastgeplakt zit… Of een warme douche op je verse tattoo. Heerlijk, het hoort er allemaal bie.

Een serieuze tip: Ik gebruik zo’n sponsje om elke ochtend en avond de tattoo helemaal schoon te scrubben onder de douche:

Wel even wat power erop, niet van dat benauwde. Zo voorkom je dat er korstjes op komen en blijft je huid soepel.

1 like

O ja een puff! Heerlijk! En rituals douchecel :pray:t2: Even lekker ontstressen na het zetten van zo’n stoere tattoo :stuck_out_tongue_winking_eye::stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Beschadig je dan de tattoo niet?
Ik ga er altijd lafjes mee om moet ik zeggen.

2 likes

En dan lekker slapen op een niet nader te noemen gekleurde kamer :wink:

Nee. Hard boenen, hou het soepel :v:

Mooi uurwerk!

1 like

Wat ook een mogelijkheid is, om de tijd aan te geven als met een einzeiger. Dus de urenwijzer ene kind, minuten andere

Ik ben niet bijster enthousiast over wat ik zie. Kwestie van smaak denk ik. Ik heb voor Rachel gekozen want: een stijl, en enkel die stijl. Ze doet alleen zwart wit. De shadings die ze maakt lijken gruwelijk echt. Haar aanpak is persoonlijk, en tijdens de sessie gaat de deur op slot, alle aandacht naar de klant. Inclusief eten en drinken :wink:

Filmpje van de buitenkant: https://www.instagram.com/p/BMHNMi8hAfe/?hl=nl&taken-by=rachelvanmechelen
en hieronder de binnenkant van de arm.

Ik heb veel artiesten bekeken die realisme beheersen. Mijn stem zou gaan naar The art studio of Ink & Art Company. Voor een realistische skeleton kunnen ze vast goed informeren. Ze hebben niet voor niets zo’n lange wachtlijst.

Niet mooi?
Via hun Facebook kan je het album aanklikken van Bianca. Ik dacht dat het er toch wel knap uitzag, of zie ik iets over het hoofd?