De mooiste skeleton pocket watch? (tattoo)

Ik hoop deze Tissot squelette ooit nog eens toe te voegen aan m’n (horloge)collectie.

.

3 likes

kat von D kan wel een leuk potje kleuren vind ik.

Dat noem je d’r ook eentje op zeg…

Moet je al die witte inkt over 10 jaar nog eens bekijken.

3 likes

:joy::joy::joy::joy:

Op drie minuscule puntjes in de ogen zie ik geen witte inkt, maar gewoon huid :sunglasses:

Heb je je bril op Jeffrey?

Edit: in de tiara zit ook witte inkt!

Top tip, vanaf de folie eraf is na een paar uur, lekker warm water en met keukenpapier echt goed afdeppen; dan de eerste twee dagen met Flamigel.

Heb er net weer 26uur in een driekwart sleeve zitten en heb geen enkel korstje gehad.
Daarna licht met Bepanthen (niet de zalf maar de babycreme) en heb maar 1 dagje jeuk gehad en vervellen gaat super soepel.

Het is bijna 3d

Nu herinner ik me terug waarom ,hoe mooi ook gezet, portretten fucking lelijk blijven in mijn ogen.

2 likes

Die krijg ik niet open ,maar Bianca kan idd ook een behoorlijk stukje tatten ja …zie je niet heel vaak bij NL tatters
https://scontent-ams3-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/15241836_1433999363284568_1684841866214203090_n.jpg?oh=bf10d4a91ed6e21cda6812240de605fc&oe=5A29F6DC

even de makkelijke manier

Ja Mooi…zeker.

Ja man…verschrikkelijk.

6 likes

Naja zo kan ik nog wel even doorgaan, maar dat is niet de bedoeling. Wel tof om te zien dat er zoveel enthousiaste mensen zijn voor tattoo’s.

Heeft iemand nog een mooie skeleton voor mij?

@wilseiko
Mooi klokje! Zo’n skeleton is sowieso erg mooi.

Het ziet er zeker mooi uit! Alleen ik dig haar shadings niet, te ruw in mijn optiek. Smaken verschillen, en als je haar stijl mooi vind zou ik zeker eens een tekenafspraak maken :thumbsup:

Vandaag geweest om het e.e.a. door te bespreken, eerste afspraak eind september.

Nu heb wel altijd het gevoel dat elke artiest zijn dag kan hebben, maar ook zeker zijn of haar mindere dagen… Je ziet nogal eens wat langskomen :rofl:

als je tijd hebt op Netflix kijken, Bondi Ink tatoo serie daar wordt er met bijna dezelfde beweegredenen 1 gezet. Weet helaas niet welke aflevering…was zeer mooi en goed uitgevoerd.

3 likes

Gave tip!

Ga ik zeker doen!
Wist niet eens dat dit er was.

Net als “inkt master” op Spike.